جزئیات ساخت سریال هیولا ۲ به کارگردانی مهران مدیری + اسامی بازیگران

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات ساخت سریال هیولا ۲ به کارگردانی مهران مدیری خواهیم داشت! با ما همراه باشید. پس از استقبال مخاطبان از سریال هیولا ، مهران مدیری تصمیم گرفت فصل دوم این مجموعه را بسازد و مرداد امسال خبر ساخت هیولا ۲ را اعلام کرد. مهران مدیری به زودی هیولا ۲ را با بازیگران متفاوتی جلوی دوربین خواهد برد! با توجه به تغییراتی که در گروه بازیگران و به دنبال آن قصه اتفاق افتاده است، ساخت فصل دوم هیولا ریسک مهمی برای مهران مدیری خواهد بود.

سریال هیولا ۲

مهران مدیری در کنار پروژه هیولا ، اخیرا به جمع بازیگران فیلم ” خائن کشی ” به کارگردانی مســعود کیمیایی هم اضافه شده است. طبیعتا در این شرایط وضعیت خود وی هم سخت تر از زمان ساخت فصل اول است. هفت صبح در گزارشی از تازه ترین تغییرات هیولا خبر داده است.

اینکه مهران مدیری برای فصل دوم هیولا از کدام بازیگران استفاده خواهد کرد، هنوز دقیق مشخص نیســت اما این را می دانیم که قصد دارد دست روی بازیگران درجه یک بگذارد. ضمن اینکه طبق شــنیده ها، مهران مدیری مانند فصل اول هیولا ، در این فصل هم به ســراغ تیم قدیمی خود نخواهد رفت و از ترکیبی اســتفاده خواهد کرد که پیشتر نمونه آن را در هیچکدام از سریال های وی سراغ نداشته ایم!

بنا بر اخباری که از گروه بازیگران سریال منتشر شده است، شخصیت هوشنگ شرافت و خانواده او از قصه فصل دوم حذف شده ‌اند و فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی و گوهر خیراندیش در فصل دوم هیولا حضور نخواهند داشت. یکی از برگ‌ های برنده سریال در فصل اول، شخصیت اصلی قصه یعنی هوشنگ شرافت با بازی فرهاد اصلانی بود. بخش مهمی از بار کمدی سریال روی دوش این شخصیت بود و فرهاد اصلانی با بازی بسیار خوب خود در این نقش، هوشنگ شرافت را بامزه ‌تر و جذاب ‌تر کرده بود.

در قسمت آخر نیز دیدیم که هوشنگ شرافت پس از آزادی از زندان تنبیه نشده بود و شرایط از او یک هیولا ساخته بود! بنابراین شخصیت او ظرفیت ادامه پیدا کردن در فصل دوم را داشت. اکنون که فصل دوم این سریال در غیاب فرهاد اصلانی، با شخصیت‌ های جدید ادامه پیدا کرده است و قصه مستقلی را دنبال می ‌کند، دیگر نمی ‌توان هیولا ۲ را ادامه فصل اول دانست و احتمالا تنها حال ‌و هوای فصل اول را خواهد داشت، به همین دلیل ساخت این سریال برای مهران مدیری یک ریسک به حساب می ‌آید.

معمولا سریال ‌های دنباله‌ دار یا فیلم‌ های سینمایی چند قسمتی با همان شخصیت‌ های اصلی و قصه ‌ای جدید ادامه می یابد و مهران مدیری هم در سریا ل‌های دو فصلی خود همین رویه را در پیش داشته است. به عنوان مثال، او فصل دوم مرد هزار چهره با نام مرد دو هزار چهره را با محوریت همان شخصیت مسعود شصتچی ، جلوی دوربین برد و در سریال در حاشیه ۲ نیز مانند در حاشیه شاهد ماجراهایی بودیم که برای هومن صحرایی با بازی سیامک انصاری اتفاق می ‌افتاد، بنابراین مهران مدیری در هیولا ۲ با حذف و تغییر شخصیت اصلی قصه، کار کاملا متفاوتی انجام داده است.

مهران مدیری برای بازیگران فصل دوم هیولا هم دست به انتخاب ‌های متفاوتی زده است. گفته شده است قرار است بهنام تشکر ، گلاره عباسی ، اندیشه فولادوند و ویشکا آسایش در فصل دوم سریال بازی کنند و محمد بحرانی، سیما تیرانداز و نیما شعبان ‌نژاد نیز از بازیگران فصل اول هستند که در فصل دو هم ایفای نقش می‌ کنند. مهران مدیری قبلا در فصل نخست هیولا با این سه بازیگر همکاری کرده بود، اما تاکنون با چهار بازیگر دیگر سریال تجربه همکاری نداشته است!

بیشتر بازیگران فصل دو تجربه حضور در آثار کمدی را داشته ‌اند، اما گلاره عباسی و اندیشه فولادوند کمتر در آثار کمدی بازی کرده‌ اند. گفته می ‌شود نقش شخصیت اصلی هیولا ۲ را اندیشه فولادوند برعهده دارد. استفاده از حضور بازیگری مانند او در نقش اصلی که به عنوان بازیگر کمدی شناخته نمی ‌شود و تجربه زیادی در این زمینه ندارد دومین موضوعی است که تجربه هیولا ۲ را به ریسک نزدیک می‌کند. البته سابقه مهران مدیری نشان می ‎دهد او توانایی خوبی در هدایت بازیگران و انتخاب ترکیب گروه بازیگران دارد.

پیمان قاسم خانی چند وقت پیش در گفت و گو با فریدون جیرانی توضیح داده بــود که با مهران مدیری امسال احتمالا همکاری خواهیم داشت. سریالی که امیر برادران می‌ نویسد و من در طراحی و مشاوره کمک می کنم.

گویا در واقع قرار است نوع همکاری پیمان قاسم خانی با فصل دوم هیولا در همین اندازه باشد! پیمان قاسم خانی در حال حاضر مشغول ساخت فصل سوم خوب بد جلف برای شــبکه نمایش خانگی است و این کار تمام وقت وی را پر کرده است. بنابراین فرصت زیادی برای وقت گذاشتن روی فیلمنامه هیولا ۲ را ندارد. به احتمال زیاد یا همانطور که خود وی گفته اســت صرفا طرحی برای سریال نوشته است و سایر بخش های کار توسط امیر برادران پیش می رود یا گهگاه نظارتی روی آن دارد.

اما به تازگی امیر برادران ، فیلمنامه ‌نویس از نگارش قسمت ‌های ابتدایی سریال هیولا ۲ به کارگردانی مهران مدیری و احتمال شروع تولید این مجموعه پیش از سال ۱۴۰۰ خبر داد!

وی در مصاحبه ای گفت:

” مشغول نگارش قسمت ‌های ابتدایی سریال جدید مهران مدیری که برای نمایش خانگی تولید می‌شود. “

وی درباره گمانه زنی ‌های رسانه ‌ها مبنی بر ساختار قصه بیان کرد:

” بگذاریم گمانه ‌زنی ‌ها در حد همان گمانه ‌زنی باقی بماند اما اگر بخواهم اشاره ‌ای به قصه داشته باشم باید بگویم این قصه در فضای جدیدی روایت می ‌شود. “

به گفته وی، فرهاد اصلانی به دلیل حضور در پروژه سلمان فارسی در این سریال حضور ندارد.امیر برادران در پاسخ به این پرسش که سریال جدید مدیری در چند قسمت تولید خواهد شد؟ خاطرنشان کرد: ” هدف ‌گذاری ما این است که این مجموعه را در ۲۰ قسمت به تولید برسانیم. باتوجه به مشغله‌ های مهران مدیری هنوز زمان دقیقی برای شروع تولید مشخص نیست، اما به احتمال زیاد پیش از سال ۱۴۰۰ سریال وارد مرحله تولید شود. “

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا