جزئیات ساخت فصل دوم سریال آوای باران + زمان پخش

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی دربارهجزئیات ساخت فصل دوم سریال آوای باران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. محمد هاشمی اصل ، تهیه‌ کننده سریال آوای باران درباره احتمال ساخت فصل دوم سریال آوای باران توضیحاتی ارائه داد.

محمد هاشمی اصل ، تهیه ‌کننده سریال آوای باران درباره ساخت فصل دوم این سریال پرطرفدار گفت: ” فیلمنامه فصل دوم این سریال را که نوشته علیرضا کاظمی پور بود، در دوران مدیریت حسین کرمی به سیما فیلم ارائه کردیم. آنها فیلمنامه را به شبکه یک واگذار کردند و مورد اقبال مسئولان شبکه یک قرار گرفت.

اما بحثی پیش آمد مبنی بر اینکه این سریال برای شبکه سه بوده است و نمی ‌تواند در شبکه یک ادامه پیدا کند. به همین دلیل، ما دوباره طرح را به شبکه ۳ ارائه کردیم که آنها موافق قصه نبودند؛ طی چند جلسه به ما گفتند که طرح دیگری را ارائه کنیم که این بار سید سعید رحمانی طرح جدید را نوشت، اما آن هم اجرایی نشد. اینکه چرا شبکه سه طرح فصل دوم سریال آوای باران را قبول نکرد، نمی ‌دانم!

فصل دوم این سریال با توجه به قصه‌ ای که دارد، نسبت به فاز اول قوی ‌تر خواهد بود و امیدوارم شاهد کم لطفی ‌ها برای ساخت آن نباشیم. اخیرا بازپخش‌ آوای باران روی آنتن شبکه آی فیلم رفته است و مورد استقبال دوباره مردم قرار گرفته است. این سریال در زمان پخش خود نیز با مخاطب خیلی بالایی مواجه شد و مردم شخصیت ها و روند داستانی آن را دوست داشتند؛ چرا که چارچوب و قصه درستی داشت.

صداقتی که در این فیلمنامه وجود داشت باعث شد به دل مردم بنشیند و مردم ما به ازای خارجی شخصیت ها را در سریال مشاهده می‌ کنند. “

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا