جزئیات ساخت فصل دوم سریال بوم و بانو + زمان پخش

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات ساخت فصل دوم سریال بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بوم و بانو یک مجموعه تلویزیونی تاریخی و عاشقانه به کارگردانی سعید سلطانی و به تهیه ‌کنندگی آرمان زرین کوب و به نویسندگی شعله شریعتی و محصول سال ۱۳۹٩ شمسی می باشد.

بد نیست بدانید اولین قسمت از این مجموعه در ۱۵ شهریور ماه سال ۱۳۹۹ شمسی از شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به روی آنتن رفت.

قصه این سریال در دوره پهلوی اول روایت می‌ شود و بزنگاهی از تلاقی عشق، سیاست و مذهب است. در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می شود و شورشان به یغما می رود، عشقی بی آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می رود اما در واپسین لحظات چون سیمرغی از میان خاکستر برمی خیزد.

اما به تازگی خبرهایی پیرامون ساخت فصل دوم سریال بوم و بانو منتشر شده است! ساناز سماواتی ، بازیگر نقش دلربا در سریال بوم و بانو در مصاحبه ای درباره ساخت فصل دوم این سریال تلویزیونی ، توضیحاتی داشته است! او گفته است بعید می‌ دانم این سریال فصل دوم هم داشته باشد!

ساناز سماواتی درباره ادامه دار بودن این سریال در فصل های بعدی می گوید: بعید می دانم ادامه داشته باشد. البته فاکتورهای مهمی برای ساخت ادامه این سریال اهمیت دارد از جمله خواسته مردم و کشش داشتن داستان برای ادامه.

البته با توجه به بازخوردی که از قسمت دو سریال در خیابان دیدم و برخوردی که مردم با من داشتند، فکر می کنم که این سریال برای مخاطب هم جذاب بوده است. به طوری که از همان قسمت دو مردم در خیابان مرا با نام دلربا صدا می زنند!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا