جزئیات پخش فصل هفتم خندوانه از زمستان ۹۹ + زمان پخش فصل جدید خندوانه

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات ساخت فصل هفتم خندوانه و همچنین زمان پخش آن خواهیم داشت! با ما همراه باشید. چندی پیش رامبد جوان از پیش ‌تولید فصل جدید خندوانه گفت اما تاریخ پخش آن را عنوان نکرد! همزمان لوکیشن تازه این برنامه در شرق تهران این روزها در حال آماده ‌سازی است تا ضبط برنامه رامبد جوان آغاز شود.

آخرین قسمت فصل ششم، ۱۶ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ شمسی روی آنتن رفت. پس از آن ‌هم ماه رمضان بود و به فاصله چند ماه بعد هم محرم و صفر از راه رسید. مخاطبانی که منتظر بودند تا خندوانه جدید را در یلدای ۱۳۹۸ شمسی مشاهده کنند، با این خبر بدرقه شدند که خندوانه جدید، چند روز قبل از نوروز ۱۳۹۹ شمسی روی آنتن شبکه نسیم می ‌رود.

گروه برای پخش در این زمان، حتی وارد پیش‌تولید هم شد و درست در زمانی که قصد داشتند تا فصل جدید را کلید بزنند، سروکله ی کرونا پیدا شد و تولید برنامه، بالکل منتفی شد. البته که با فروکش کردن تب موج اول، زمزمه ‌های تولید خندوانه بار دیگر به گوش رسید که هیچ ‌گاه عملیاتی نشد. گروه با توجه به مشکل تنفسی که رامبد جوان با آن مواجه است، عنوان کردند که در زمان مناسبی، میهمان خانه‌ های مردم می ‌شوند.

حالا طی خبر اختصاصی که به ما رسیده است، فصل هفتم خندوانه قرار است از اواخر بهمن ‌ماه امسال و با بهبودی رامبد جوان، روی آنتن شبکه نسیم برود. فصلی که قرار است در کنار عروسک جناب ‌خان و آیتم ‌های موفق سری ‌های قبلی، در لوکیشن و استودیویی جدید، یک رونمایی از چند آیتم دیگر هم داشته باشد که حکم غافلگیری این فصل خندوانه را دارد.

خندوانه تا به حال در ۶ فصل از شبکه نسیم پخش شده است و در هر فصل از تغییرات جدید با حضور مهمان‌ ها و بازیگرهای جدید و همچنین اضافه شدن آیتم‌هایی برای تفاوت با سایر فصل‌ها بهره برده است. از جمله این آیتم ها می توان به بازی هایی که در هر فصل برای دورهم بودن مهمان ها طراحی شده اشاره کرد، ادابازی، لباهنگ، نی نی رو و … از جمله این مسابقه ها بودند.

این برنامه از معدود برنامه ‌هایی بود که هر فصل آن در یک دکور مجزا بروی آنتن رفت. باغ بهشت، خیابان فتح، باغ کتاب، باشگاه دیپلمات وزارت امور خارجه، بلوار ارتش و … از جمله لوکیشن ‌های این برنامه تلویزیونی بودند. برنامه خندوانه از سال ۱۳۹۳ شمسی از شبکه نسیم بروی آنتن رفت و تا سال ۱۳۹۸ شمسی نیز ادامه داشت. رامبد جوان ، علی احمدی ، محمد بحرانی ، امیر سلطان احمدی ، مهدی برقعی ، حامد ذبیحی و … از دیگر عوامل این برنامه تلویزیونی بودند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا