جزئیات ساخت واکسن کرونا به شکل آدامس توسط روسیه

توضیحاتی درباره ساخت واکسن کرونا به شکل آدامس توسط روسیه در این مطلب خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی خبری مبنی بر ساخت واکسن کرونا به شکل آدامس یا پاستیل‌ های جویدنی توسط وزارت دفاع روسیه در همکاری با یک مرکز تحقیقاتی که در زمینه ساخت واکسن اسپوتنیک فعالیت می‌ کند، در فضای مجازی منتشر شد! واکسنی که بجای تزریق می توان آن را جوید!

واکسن کرونا به شکل آدامس

در بیان توضیحات پیرامون این خبر بایستی گفت چهل و هشتمین موسسه مرکزی تحقیقات وزارت دفاع روسیه سال گذشته با مرکز تحقیقات گامالیا (مرکز سازنده واکسن اسپوتنیک وی) برای توسعه واکسن همکاری کرد و توانست نخستین واکسن جهان را علیه ویروس کرونا به ثبت برساند! پس از آزمایش، این واکسن جدید که به صورت آدامس است و با ویروس کرونا مبارزه می‌ کند، در رژیم‌ های درمانی مختلف گنجانده می‌ شود و به عنوان پیشگیری از ابتلا به آلودگی کاربرد خواهد داشت.

پروفسور سرگئی بوریسویچ ، پزشک نظامی و ویروس‌ شناس برتر ارتش روسیه، کار بر روی واکسن جدید را تأیید کرد اما مشخص نکرد که در چه مرحله‌ ای است!

جزئیات ساخت واکسن کرونا به شکل قطره بینی توسط روسیه

لازم به بیان است الکساندر گینزبورگ ، رئیس موسسه ویروس شناسی گامالیا چندی پیش اعلام کرد که این موسسه واکسن کرونا به شکل قطره بینی برای سنین بین سن ۸ تا ۱۷ سال ساخته است! گینزبورگ (سازنده واکسن اسپوتنیک وی) در دیدار با ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهوری روسیه خاطرنشان کرد که واکسن ویژه کودکان به شکل قطره بینی مورد آزمایش قرار گرفته است و هیچ عوارض جانبی نداشته است.

الکساندر گینزبورگ در این باره گفت: واکسن جدید به صورت قطره بینی با موفقیت در مورد افراد بین سنین ۸ تا ۱۲ سال آزمایش شده است و هیچ کس بیمار نشد.

روسیه تاکنون سه واکسن برای کرونا ساخته است و به ثبت رسانده است که واکسن اسپوتنیک وی واکسن اصلی این کشور می باشد که به بیش از ۶۰ کشور جهان صادر شده است!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا