جزئیات طرح واگذاری زمین به دهک های پایین جامعه

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات واگذاری زمین به دهک های پایین جامعه خواهیم داشت! با ما همراه باشید. محمد صالح جوکار ، نماینده مردم یزد و اشکذر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز شنبه ۳ آبان ماه سال ۱۳۹۹ شمسی در نشست با جمعی از مسئولان و پاسداران انقلاب اسلامی استان پیرامون جزئیات واگذاری زمین به دهک های پایین جامعه گفت: بر اساس این طرح بیش از ۱۰ میلیون قطعه زمین باید به مردم واگذار شود و اگر طرح تصویب و اجرا شود، بخش قابل‌ توجهی از مشکلات بر طرف می‌ شود و رونق خوبی در صنعت ساختمان به ‌وجود می ‌آید.

وی با اشاره به با اینکه رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه رویکرد مجلس شورای اسلامی است، خاطرنشان کرد:

در ارتباط با شناسایی دهک‌ های پایین برخی افراد بیان می ‌کنند که شناسایی به ‌عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گیرد در حالی که این وزارتخانه هیچ بانک اطلاعات قابل استنادی در این رابطه ندارد! با توجه به مشکلاتی که در جامعه در عرصه اقتصادی و معیشتی برای مردم پیش آمده است، شاید تنها چهار دهک جامعه با مشکل مواجه نباشند و زندگی راحتی دارند، ولی ۶ دهک دیگر به‌ سختی گذران زندگی می ‌کنند.

محمد صالح جوکار ، نماینده مردم یزد و اشکذر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان نباید در شرایط فعلی به ‌بهانه ویروس کرونا خدمت به مردم را تعطیل کنند، اظهار  کرد: زمانی که ما مسوولیتی را به ‌عهده می‌گیریم، باید در انجام وظیفه جدی باشیم نه اینکه به‌بهانه ویروس کرونا و بیماری کار را تعطیل کنیم.

مجلس شورای اسلامی به ‌صورت ویژه به بحث اقتصاد و رفع مشکلات معیشتی مردم ورود جدی کرده و جلسات مختلفی در این زمینه برگزار شده است که قطعا نتایج خوبی برای مردم و کشور اسلامی در بر دارد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا