جزئیات عرضه اولیه شرکت آریان کیمیا تک با نماد کیمیاتک + قیمت و میزان نقدینگی موردنیاز

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره جزئیات عرضه اولیه شرکت آریان کیمیا تک با نماد کیمیاتک همراه با قیمت و میزان نقدینگی موردنیاز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی بشرکت آریان کیمیا تک با نماد کیمیاتک در فهرست نرخ ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد!

با توجه به موافقت هیئت ‌پذیرش اوراق بهادار در جلسه مورخ  ۱۶/ ۰۷/ ۱۳۹۹ با پذیرش سهام شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک (سهامی عام) در بورس اوراق بهادار تهران و با عنایت به احراز موارد تعیین‌ شده در مصوبه‌ مزبور از سوی آن شرکت؛ از تاریخ ۲۵ / ۱۱ / ۱۳۹۹ شرکت مذکور به‌ عنوان پانصد و هشتاد و دومین شرکت پذیرفته ‌شده در ﺑﺨﺶ محصولات شیمیایی، گروه ساخت سایر محصولات شیمیایی و طبقه تولید شوینده ‌ها، فرآورده‌ های بهداشتی، عطر و محصولات آرایشی با کد صنعت ۴۴۲۴ و نماد کیمیاتک KIMIATEK در فهرست نرخ ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج می‌ شود.

شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک با سرمایه ۱۵۰۰ میلیارد ریالی در فهرست نرخ های بورس اوراق بهادار است و در لیست انتظار عرضه اولیه سهام قرار گرفته است. این شرکت مالکیت شش برند مشهور را در در اختیار دارد. مای، شون، الارو و نئودرم، کالیستا و نوت از جمله برندهای مطرح آرایشی و بهداشتی تحت فعالیت این شرکت هستند. همچنین گروه صنعتی گلرنگ با ۳۸.۷ درصد مالکیت، سهامدار عمده شرکت محسوب می شود!

اما درباره شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک بد نیست بدانید این شرکت در سال ۲۰۰۳ میلادی با سرمایه گذاری بخش خصوصی تأسیس گردید. عمده فعالیت شرکت آریان کیمیا تک تولید، فروش و توزیع محصولات مراقبت از پوست و مو، محصولات آرایشی، عطر و همچنین دارو می باشد. محصولات مای با استفاده از مواد اولیه توصیه شده شرکت کال اند کو آلمان در مدرن ترین کارخانه آرایشی و بهداشتی خاورمیانه (آریان کیمیا تک) در ایران و با استاندارهای جهانی متولد شد‌ه‌ اند.

استانداردهای بین المللی مانند GMP و ISO 22716 تنها، نمونه هایی از کیفیت و کنترل کیفیت محصولات تولیدی شرکت آریان کیمیا تک و برند مای می باشند. حفظ سلامت و محافظت از پوست و مو مصرف کنندگان از ماموریت های اصلی برند مای است. برند مای سعی کرده است که با افزایش تولید و ایجاد تنوع محصولات در راستای برآورده کردن نیازهای رو به تغییر جامعه در جهت ارتقای سلامت و زیبایی در جامعه ایران گام بردارد.

اما از جمله موفقیت های شرکت دانش محور آریان کیمیا تک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کسب رتبه اول فروش بیشترین محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار ایران طی ۴ سال متمادی به گزارش موسسه بین المللی یورو مانیتور در سال ۱۳۸۹ شمسی
  • دریافت گواهینامه ۹۰۰۱-۲۰۰۸ ISO از آکادمی DQS آلمان  در سال ۱۳۹۰ شمسی
  • کسب عنوان واحد نمونه صنعتی از وزارت صنایع و معادن در سال ۱۳۹۱ شمسی
  • صادرات به کشورهای حوزه خاورمیانه و CIS در سال ۱۳۹۲ شمسی
  • کسب عنوان پیشتاز بازار درحوزه آرایشی و بهداشتی (قهرمان صنعت) در سال ۱۳۹۲ شمسی
  • کسب تندیس های برند برتر، کیفیت برتر و تندیس رضایت مشتری در سال ۱۳۹۲ شمسی
  • کسب رتبه برتر در کارآفرینی در سال ۱۳۹۲ شمسی
  • کسب عنوان برند برتر در حوزه آرایشی و بهداشتی در سال ۱۳۹۷ شمسی
  • کسب عنوان صادرکننده نمونه کشوری در سال ۱۳۹۷ شمسی
  • کسب عنوان واحد صنعتی نمونه (تولید کننده برتر) در سال ۱۳۹۷ شمسی
  • و…

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا