جزئیات عرضه اولیه شرکت ایمن خودرو شرق با نماد خیمن

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره جزئیات عرضه اولیه شرکت ایمن خودرو شرق خواهیم داشت! با ما همراه باشید. چندی پیش شرکت ایمن خودرو شرق با سرمایه‌ ۳۰۰ میلیارد تومانی به عنوان نود و هفتمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد. به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، نماد معاملاتی این شرکت خیمن به عنوان یکصد و هفتاد و پنجمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ ‌های فرابورس ایران درج شد.

شرکت ایمن خودرو شرق فعالیت خود را با طراحی و ساخت کمربند‌های ایمنی پژو ۴۰۵ در سال ۱۳۷۶ شمسی در شهر مشهد آغاز نمود و در حال حاضر کمربندایمنی انواع خودرو‌ها را مطابق استاندارد‌های اروپایی، ملی و کارخانه‌ ای تولید می کند. این شرکت در راستای توسعه محصول، طراحی و تولید ایربگ ‌های راننده و سرنشین را با مشارکت شرکت‌ های اروپایی و آسیایی از سال ۱۳۸۶ شمسی شروع نموده است و هم اکنون در سایتی به مساحت ۳ هکتار در شهرک صنعتی بینالود، انواع ایربگ خودرو را تولید می کند.

بر اساس صورت‌ های مالی میان دوره ‌ای ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۹۶ شمسی درآمد‌های عملیاتی این شرکت حدود ۴۸ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۵ شمسی بوده است!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا