جزئیات عرضه اولیه شرکت نوین صنعت رجا

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات عرضه اولیه شرکت نوین صنعت رجا (سهامی عام) و همچنین قیمت و میزان نقدینگی موردنیاز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی حسن اسماعیلی ، عضو هیئت مدیره و مدیر برنامه و بودجه شرکت رجا از ورود شرکت نوین صنعت رجا و شرکت حمل و نقل ریلی رجا به بازار سهام خبر داده است!

عرضه اولیه شرکت نوین صنعت رجا

 وی در مصاحبه می گوید: ” خوشبختانه با حمایت ‌های سازمان تامین اجتماعی برای افزایش سرمایه رجا و خروج از ماده ۱۴۱، شرایط لازم برای ورود به بازار سرمایه کشور برای مجموعه شرکت نوین صنعت رجا و شرکت حمل و نقل ریلی رجا فراهم شد. “

اما درباره شرکت نوین صنعت رجا بد نیست بدانید این شرکت یکی از زیر مجموعه شرکت حمل و نقل ریلی رجا در زمینه تعمیرات و نگهداری و بازسازی ناوگان ریلی می باشد. ظرفیت شرکت نوین صنعت رجا برای تعمیرات سالیانه در سال چیزی حدود ۱۲۰۰ دستگاه واگن است؛ همچنین این شرکت قابلیت تعمیر و نوسازی اساسی ۱۵۰ واگن در سال را دارد.

این شرکت با استفاده از توان داخلی در زمینه تخصصی و فنی مرتبط با صنعت ریلی فعالیت دارد و با تکیه بر شرکت ‌های دانش‌بنیان به دنبال ارتقای تکنولوژی در حوزه صنعت ریلی می ‌باشد.

لازم به بیان است در سال ۱۳۹۷ شمسی، قرارداد همکاری تامین و ساخت ۴۵۰ دستگاه مترو توسط شرکت نوین صنعت رجا برای شهرهای اهواز، شیراز و تبریز بین ایدرو و شرکت پوژن چین و قرارداد همکاری تامین و تولید ۹۶۰ دستگاه مترو تهران و کرج بین با شرکت اشتدلر سوئیس، نهایی شده بود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا