جزئیات عرضه اولیه غکورش + علت لغو عرضه اولیه غکورش

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات عرضه اولیه غکورش ، شرکت صنعت غذایی کورش و همچنین قیمت و میزان نقدینگی موردنیاز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. چندی پیش مطلع شدیم شرکت صنعت غذایی کورش با نماد غکورش در فهرست نرخ ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است تا با این اقدام سهامداران به عرضه اولیه این نماد امیدوارتر شوند! اما براساس جدیدترین خبر منتشر شده، روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، شرکت صنایع غذایی کورش ۱۲ درصد از سهام خود را از طریق عرضه اولیه وارد بورس می ‌کند اما این عرضه اولیه امروز لغو شد!

بر اساس اطلاعیه مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران، روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، شرکت صنایع غذایی کورش ۳۶۰ میلیون معادل ۱۲ درصد از سهام خود را به روش عرضه اولیه روانه بورس می ‌کند. از این میان ۳۰۰ میلیون سهم از طریق عرضه اولیه به عموم عرضه می ‌شود. این شرکت که به عنوان پانصد و چهل و ششمین شرکت در فهرست شرکت ‌های پذیرفته شده بورس و در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر درج شده است از سوی شرکت کارگزاری فارابی عرضه خواهد شد!

بر این اساس هر نفر می ‌تواند ۱۰۰ سهم در بازه قیمتی ۲۷۵۵ تا ۲۹۰۰ تومانی سفارش دهد که معادل حداکثر ۲۹۰ هزار تومان خواهد بود. البته با توجه به مشارکت ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری در عرضه‌های قبلی احتمالا به هر نفر بیشتر از ۵۵ سهم تخصیص داده نشود که به ۱۶۰ هزار تومان نقدینگی نیاز خواهد داشت.

عرضه اولیه شرکت صنعت غذایی کورش با نماد #غکورش لغو شده و امروز چهارشنبه ۹۹/۰۵/۲۹ انجام نخواهد شد! عرضه اولیه تعداد ۳۶۰ میلیون سهم شرکت صنعت غذایی کورش معادل ۱۲ درصد سهام این شرکت، که قرار بود امروز (چهار‌‌شنبه) به عنوان هفدهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه در بازار دوم بورس اوراق بهادار انجام شود، لغو شد.

لغو عرضه اولیه غکورش
۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا