جزئیات فرود اضطراری هواپیمای مسافربری فوکر ۱۰۰ هواپیمایی آسمان در مهرآباد

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره جزئیات فرود اضطراری هواپیمای مسافربری فوکر ۱۰۰ هواپیمایی آسمان در فرودگاه مهرآباد خواهیم داشت! با ما همراه باشید.

مجتبی خالدی ، سخنگوی اورژانس درباره فرود اضطراری هواپیمای مسافربری فوکر ۱۰۰ هواپیمایی آسمان مسیر کرمانشاه – تهران گفت:

هواپیمای فوکر ۱۰۰ هواپیمایی آسمان به علت نقص فنی در موتور شماره ۱ به فرودگاه مهرآباد بازگشت و فرود اضطراری کرد! پس از اعلام حادثه به اورژانس یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد، مسافران در صحت کامل هستند و با یک پرواز جایگزین عازم کرمانشاه می شوند.

پیمان صابریان ، رئیس مرکز اورژانس تهران هم شامگاه شنبه ۱۰ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی گفت:

فرود اضطراری هواپیما در فرودگاه مهرآباد تهران ۲ نفر را شوکه کرد! ساعت ۲۱:۴۴ شنبه ۱۰ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی گزارش اولیه فرود اضطراری در فرودگاه مهرآباد به سامانه ۱۱۵ اعلام شد و بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند. طبق گزارشات رسیده به علت باز نشدن چرخ ‌های هواپیمای فوکر که از کرمانشاه در حال عزیمت به تهران بود، فرود اضطراری این هواپیما اعلام شد.

پس از رفع نقص، این هواپیما در سلامت کامل مسافران در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست، اما ۲ نفر از سرنشینان این هواپیما بدلیل ترس دچار شوک زدگی شدند که مورد مداوا قرار گرفتند. این ۲ نفر در محل فرودگاه و بدون عزیمت به بیمارستان توسط تکنسین ‌های اورژانس مداوا شدند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا