جزئیات فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ + زمان اکران و اسامی بازیگران

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ همراه با زمان اکران و اسامی بازیگران این فیلم سینمایی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فیلمبرداری فیلم گشت ارشاد ۳ به کارگردانی سعید سهیلی که از اواخر خرداد در تهران آغاز شده بود، پس از دو ماه به پایان رسید. قرار بود بخش ‌هایی از این فیلم در شهر مشهد فیلمبرداری شود، اما همکاری‌ های لازم توسط مسئولان شهر انجام نگرفت!

زمان اکران و اسامی بازیگران گشت ارشاد ۳

فیلمبرداری این فیلم با حفظ کامل پروتکل ‌های بهداشتی انجام شد و با تهمیدات صورت گرفته و الزام بازیگران و سازندگان به رعایت اصول ایمنی و حفظ پروتکل ‌های بهداشتی هیچ ‌کدام از بازیگران و عوامل این پروژه به بیماری کرونا مبتلا نشدند!

ساعد سهیلی ، پولاد کیمیایی ، بهنام بانی ، ریحانه پارسا ، میرطاهر مظلومی ، نازنین کیوانی ، مبینا رحمتی ، اسدالله منجزی ، امیر محاسبتی ، اشکان عقیلی ، مهدی دانایی مقدم ، با معرفی علیرضا خواجه نیا و با هنرمندی امیر جعفری گروه بازیگران گشت ارشاد ۳ را تشکیل می ‌دهند.

امیر جعفری با گریمی متفاوت در گشت ارشاد ۳

چندی پیش سعید سهیلی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از ساخت قسمت سوم فیلم پرطرفدار گشت ارشاد خبر داده بود! سعید سهیلی در این یادداشت نوشت:

آستین بالا زده ام براى یک کار سخت. پاشنه بالا کشیده ام براى یک کار شیرین. بالاخره تردید را کنار گذاشته و تصمیمم را گرفتم. آرى میسازم. گشت ارشاد سه را با توکل و توسل. محکم و قوى. فعلا حرفى براى گفتن نیست. حرفها میماند براى بعد. تنها یک حرف. اراده کرده ام تماشاچیان را سورپرایز کنم. نه با اسم و شعار و هیاهو. تنها هنگام اکران در سالن سینما ، باقى بعد … یا حق

سرانجام سعید سهیلی ، تهیه کننده و کارگردان گشت ارشاد هفته گذشته فیلمبرداری گشت ارشاد ۳ را با حضور بهنام بانی ، خواننده پاپ و با حضور مسعود کیمیایی در تهران آغاز کرد.

لازم به بیان است گشت ارشاد ۱ که در سال ۱۳۹۰ شمسی ساخته شد و روایتگر داستان سه جوان جنوب شهری است با نام ‌های عطا، حسن و عباس بود که برای به دست آوردن پول و گذراندن زندگی دست به کارهای خلاف می ‌زنند؛ آنها با گیر دادن به دختر و پسرهای جوان با نام گشت ارشاد، پول آنها را می ‌گیرند و از این راه زندگی خود را می ‌گذرانند…

در پی موفقیت گشت ارشاد، سهیلی بر آن شد تا قسمت دوم آن را در سال ۱۳۹۵ شمسی جلوی دوربین ببرد. این فیلم با همان ترکیب اصلی بازیگران قسمت اول، یعنی حمید فرخ نژاد ، پولاد کیمیایی ، ساعد سهیلی در کنار بهاره افشاری ، ترلان پروانه و سارا سهیلی ساخته شد. داستان گشت ارشاد ۲، پنج سال بعد از اتفاقات قسمت اول رخ می ‌داد که عباس و حسن از زندان آزاد می ‌شوند و عطا هم از کما بیرون می ‌آید و زنده می ‌ماند. اما بعد از کما به طور کل اتفاقات گذشته را فراموش می‌ کند…

حالا برخی جزئیات از داستان گشت ارشاد ۳ درز کرده است!

بهنام بانی در گشت ارشاد ۳

این قسمت با بازی بهنام بانی درباره عبور از خط قرمزهای موسیقی پاپ در مشهد است. بهنام بانی پس از نقش آفرینی کوتاه در سریال پایتخت ۶ ، در گشت ارشاد خواننده بد صدایی است که می‌ خواهد در مشهد کنسرت برگزار کند و سر نترسی هم دارد! حمید فرخ نژاد در نقش عباس هم در این قسمت به دلیل عدم توافق مالی حضور ندارد و در فیلم گفته می‌ شود در یک کشور خارجی در زندان است!

گشت ارشاد ۳ قصه و روایتی جالب و پر از متلک ‌ها و شوخی ‌ها درباره موسیقی در مشهد را روایت می‌ کند…

فیلمبرداری فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ به کارگردانی سعید سهیلی با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی در تهران ادامه دارد! در جدیدترین خبر منتشر شده ، مطلع شدیم ریحانه پارسا ، بازیگر جوان سینما به عنوان تازه ‌ترین بازیگر به این پروژه پیوسته است و با نقشی متفاوت جلوی دوربین رفته است!

همچنین پولاد کیمیایی با انتشار این عکس در اینستاگرام خود، چنین نوشته است: ” به گونه ای برای دنیا تلاش کن که گویی برای همیشه زنده ای و به گونه ای برای آخرت خود تلاش کن که انگار فردا خواهی مرد.

(سلفی یهویی پشت صحنه فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ ، شبکاری) “

به تازگی پولاد کیمیایی در اینستاگرام خود، با انتشار این عکس نوشت: ” منو داش بهنام امروز فکر کنم ۱۰ کیلو کم کردیم سر فیلمبرداری تو باشگاه #گشت_ارشاد۳ #بهنام_بانی “

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا