جزئیات پخش سریال مست عشق از شبکه ماهواره ای فارسی زبان ICC

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره پخش سریال مست عشق به کارگردانی حسن فتحی از شبکه ماهواره ای فارسی زبان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. پاییز سال ۱۳۹۹ شمسی بود که خبر  آماده شدن سریال مست عشق زیر نظر سرمایه‌ گذار ترکیه‌ ای در قالب فیلم و سریال منتشر شد! خبری که با واکنش تند حسن فتحی و مهران برومند مواجه شد و آنها با اعلام باقی ماندن فیلمبرداری ۸ سکانس تهدید کردند هر گونه اقدام فنی روی فیلم بدون نظر آنها پیگرد قانونی دارد!

در مقابل سرمایه‌ گذار ترکیه‌ ای از طولانی شدن تولید و هفتاد ساعت فیلمبرداری برای یک فیلم نود دقیقه ای انتقاد کرد. این جنجال‌ ها چند وقتی به پایان رسید تا اینکه طی روزهای گذشته یک شبکه ماهواره‌ ای فارسی‌ زبان با پخش تیزرهایی از پخش سریال مست عشق خبر داد!

پیگیری‌ ها از سرمایه‌ گذار ترکیه ای حاکی از درستی این خبر است. این سرمایه‌ گذار اعلام کرده است تدوین و مراحل فنی این فیلم به پایان رسیده است و با توجه به عدم اقدام طرف ایرانی برای اکران، قرارداد پخش سریال مست عشق با این شبکه ماهواره‌ ای بسته شده است و این روزها دوبله فارسی آن در حال انجام است تا پخش آن آغاز شود.

با تمام بحث‌ ها و جوابیه‌ های منتشر شده از حسن فتحی، مهران برومند، سرمایه‌ گذاران ایرانی و ترک و… شبکه ماهواره‌ ای فارسی زبان ICC تبلیغات پخش انحصاری سریال مست عشق را با اضافه کردن یک رومی به ادامه اسم آن آغاز کرد و یک بار دیگر فرصتی برای مصادره شخصیت‌ های بزرگ تاریخ ایران از سوی دیگر کشور‌ها فراهم شد!

ساخته سینمایی حسن فتحی که می‌ توانست برگ برنده‌ ای برای سینمای ایران و حق مالکیت مولانا باشد، حال با فروش آن توسط سرمایه‌ گذار ترک به یک شبکه ماهواره‌ ای و دوبله شدن و تبدیل شدن به سریال چند قسمتی، معلوم نیست چه سرنوشتی داشته باشد!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا