جزئیات پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان تامین اجتماعی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان تامین اجتماعی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. علی دهدشتی ، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در مورد پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار داشت:

وام ۵۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان تامین اجتماعی

“این وام از سوی کانون بازنشستگان تهران مطرح شده است. خود این افراد با بانک مذاکره کرده ‌اند و ربطی به سازمان تامین اجتماعی ندارد.  این وام ویژه آن دسته از بازنشستگان تامین اجتماعی است که ۴ یا ۵ میلیون تومان حقوق بازنشستگی می ‌گیرند و می ‌توانند وام‌ های ۵۰ میلیونی با سود ۱۸ درصد از بانک بگیرند.

تسهیلاتی که از سوی تامین اجتماعی برای بازنشستگان در نظر گرفته شده، وام‌ های قرض ‌الحسنه به مبلغ ۵ میلیون تومان است که مرحله اول آن پرداخت شده و ثبت نام مرحله دوم نیز از طریق سامانه، آغاز شده است. به هر استانی از طریق سامانه، نام کاربری و رمز عبور داده ‌ایم تا بازنشستگان آن استان را بر اساس سهمیه‌ای که به آنها تعلق می ‌گیرد ثبت نام کنند و پرداخت وام به آنها نیز انجام شود. “

به گفته علی دهدشتی ، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، اعتبار تسهیلات مرحله اول حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بود که ۶۰ هزار نفر وام را دریافت کردند و اعتبار این مرحله نیز ۳۵۰ میلیارد تومان است و در مجموع تا آخر سال ۲ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که پیش بینی می‌ کنیم به حدود ۴۰۰ هزار نفر تسهیلات قرض ‌الحسنه پرداخت شود.

وی در خصوص مدت زمان پرداخت وام به بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز اظهار داشت:

” بعد از ثبت نام در سامانه وام سازمان تأمین اجتماعی، بلافاصله افراد به بانک معرفی می‌شوند و نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد. “

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا