معرفی تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی حریف تیم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره حریف تیم فوتبال پرسپولیس ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی با پیروزی مقابل ویسل کوپه ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا رقیب پرسپولیس شد.

تیم فوتبال ویسل کوبه ژاپن امروز(یکشنبه) از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جاسم بن حمد السد به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی رفت. این دیدار در ۹۰ دقیقه قانونی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا بازی به وقت های اضافه کشیده شد.

تنها گل ویسل در این را در دقیقه ۵۲ یاماگوچی به ثمر رساند. گل نماینده کره در این بازی را به یانسن ۸۳ به ثمر رساند. البته داور در این بازی یک گل ویسل را به دلیل آفساید با کمک ویدئو چک مردود اعلام کرد. همچنین داور گل نماینده کره جنوبی را مردود اعلام کرده بود که با کمک VAR تصمیمش را اصلاح کرد و گل را قبول کرد.

در وقت های دوم اضافه اولسان در دقیقه ۱۱۶ پنالتی گرفت  و جونیور نگارائو این ضربه را به گل تبدیل کرد تا به فینال راه پیدا کند و رقیب پرسپولیس در فینال شد. دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در تاریخ ۲۹ آذر در ورزشگاه الجنوب برگزار می شود.

اما درباره باشگاه فوتبال اولسان هیوندای بد نیست بدانید یک باشگاه فوتبال در شهر اولسان در کشور کره جنوبی می ‌باشد که در کی لیگ بازی می ‌کند. این باشگاه در تاریخ ۶ دسامبر ۱۹۸۳ میلادی تاسیس شده ‌است. اولسان هیوندای سابقه قهرمانی در کی ‌لیگ (۲ قهرمانی)، جام حذفی کره (۱ قهرمانی) و سوپر جام کره (۱ قهرمانی) را نیز دارد. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۲ میلادی به مقام قهرمانی دست یافت!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا