حسین الجسمی خواننده نحس اماراتی کیست؟ و ارتباطش با انفجار بیروت چیست؟ + اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره حسین الجسمی خواننده اماراتی و و ارتباط وی با انفجار بیروت خواهیم داشت! با ما همراه باشید. دو روز پس از آنکه حسین الجسمی ، خواننده اماراتی که بسیاری از افراد در دنیای عرب او را به سق سیاه و نحس بودن می‌ شناسند. در توییتر خود از علاقه ازلی و ابدی‌ خود به لبنان خبر داد؛ بیروت با انفجاری شبیه انفجارهای هسته ‌ای هیروشیما و ناگازاکی مواجه شد!

دو روز پیش که حسین الجسمی در توییتر خود عبارت ” انا لتخلص الدنی… ” را با دو شکلک قلب و پرچم لبنان (تا آخر دنیا عاشق لبنانم) توییت کرد، مردم برای جلوگیری از رخ دادن یک فاجعه به صفحه‌ وی هجوم بردند! کاربران عرب ‌زبان عبارت ‌های ” خدا لبنان را بیامرزد، کشور خوبی بود ” ، ” مردم لبنان گناه دارند ” ، ” خدایا لبنان از دست رفت ” و…. با شوخی زیر پست خواننده اماراتی می‌نوشتند اما تا تبدیل شدن نگرانی ‌ها به واقعیت کمتر از ۴۸ ساعت زمان نیاز بود!

روز گذشته سه شنبه ۱۴ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، شهر بیروت با انفجاری بسیار بسیار بزرگ مواجد شد! در این میان، یک کاربر برای او چنین نوشته است: ” تو را به همان خدا که می ‌پرستی، کمی هم عاشق اسرائیل شو و کشورهای عربی را به حال خودشان بگذار. “

جالب است بدانید حسین الجسمی ، یک ‌بار برای مادر خود آهنگ خواند و همان سال مادر خود را از دست داد. وقتی یک ترانه و آهنگ برای لیبی بیرون داد، در این کشور عربی انقلاب شد! و ترانه ‌ای هم که برای بارسلونا خوانده بود، به از دست رفتن قهرمانی انجامید!

لازم به بیان است حسین جسمی ، خواننده عرب از امارات متحده عربی ، اصالت ایرانی دارد و پدر وی در زمان حکومت شیخ زاید سلطان بن آل نهیان و پیش از اتحاد امارات متحده عربی از منطقه بندر تاریخی لافت واقع در جزیره قشم واقع در استان هرمزگان از ایران به این کشور مهاجرت می‌ کنند. او به همراه برادر خود گروه موسیقی خلیج را پایه ‌گذاری کرد. جسمی در سال ۲۰۰۲ میلادی اولین آلبوم خود را روانه بازار کرد. آثار جسمی در یوتیوب بیش از ۲۴۰ میلیون بار بازدید شده ‌است!

حسین الجسمی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/7sainaljassmi

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا