حسین مرعشی رئیس ستاد اسحاق جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شد؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره حسین مرعشی رئیس ستاد اسحاق جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سید حسین مرعشی ، رئیس ستاد اسحاق جهانگیری برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ شمسی شد. وی، عضو شورای مرکزی و سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی است.

لازم به بیان است او نماینده دوره‌ های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی بوده‌ است. وی در دولت میرحسین موسوی و دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی در دولت پنجم استاندار کرمان و در دولت ششم، رئیس دفتر هاشمی رفسنجانی، دو دوره نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی ، معاون رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بوده‌ است. وی بنیان‌ گذار شرکت هواپیمایی ماهان است!

در سال ۱۳۹۸ شمسی همزمان با شیوع گسترده بیماری کروناویروس ۲۰۱۹ در سراسر جهان، شرکت ماهان متهم است که علی‌ رغم دستورهای رسیده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تنها در پی سود جویی، پروازهای خود به چین را همچنان ادامه داده است و منجر به شیوع به شدت چشمگیر این بیماری در ایران شده‌ است. با وجود آنکه کشور چین، هیچ درخواستی برای کمک‌ های بشردوستانه در پی همه‌ گیری این بیماری نداشته‌ است، ماهان اما، پروازهای خود را باری و به منظور کمک‌ های انسان دوستانه خوانده‌ است!

بد نیست بدانید وی در پنجشنبه ۲۷ اسفند ماه سال ۱۳۸۸ شمسی، در حالی که به همراه خانواده در بوستان نهج البلاغه تهران بود، بازداشت و برای اجرای حکم یک‌ ساله روانه زندان شد. حکم یک ساله او به دلیل اتهام توهین به نظام در یک مصاحبه اینترنتی بود! که وی در این مصاحبه به صراحت از روند برخوردهای پس از انتخابات با فعالان اصلاح طلب انتقاد کرده بود؛ و از تمام مردمی که با آنها در جریان انتخابات همراه بودند، خواسته بود برای معرفی خود به زندان اوین مراجعه کنند تا از دوستان بی گناه خود حمایت کنند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا