حقایق شیطانی و جنسی پشت پرده در کارتون های والت دیزنی+ ویدئو و تصاویر

آیا می دانید هدف از تولید هزاران انیمیشن و کارتون توسط کمپانی های آمریکا با پولهای اسرائیل و صهیونیسم چیست؟ اگر جوابتان کسب درآمد و کمک به پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان یا ارائه کارهای هنری  است پس یعنی شما هم در خواب بسر میبرید.خوابی شیطانی……!!!!!!! اگر می خواهید از اهداف و پشت پرده انیمیشن ها و کارتون های ساخت کمپانی والت دیسنی اطلاع پیدا کنید حتما به ادامه مطلب مراجعه کنید…..

نمی دانم تا چه اندازه پیرامون مسائل جهان مطالعه و آگاهی دارید.نمی دانم آیا خبر از اجرای نظم نوین جهانی یا بهتر بگویم نظم نوین شیطانی دارید یا خیر ولی به عنوان یک برادر دینی از شما ملتمسانه می خواهم پیرامون موضوعاتی همچون فراماسون، نظم نوین جهانی، کابالا، وقایع یازده سپتامبر، جنگ سی و سه روزه لبنان ویا آرمانهای صهیونیسم که تماماً حول محور شیطان پرستی و دجال آخرالزمان است مطالعه کنید.تا شاید اندکی از درد و رنجی که آقایمان حجت ابن الحسن العسگری(عج) میکشند را درک و لمس کنید.

به شما قول میدهم با مطالبی بسیار بسیار وحشتناک و عجیب آشنا خواهید شد.

مطمئنم چشمتان به محیط پیرامونتان بازتر می شود.

از مهمترین موضوعات شیطانی پشت پرده کارتونهای ساخت شرکت والت دیسنی ست.

کمپانی که تمام سعی و تلاشش را می کند تا کودکان و نوجوانان امروز را دچار انحرافات اخلاقی کند و ایمان و پاکی قلبهای کودکان و نوجوانانمان را سست و کثیف کند.

والت دیزنی موسس این کمپانی شیطانی، به اذعان بسیاری یک فراماسون اعظم و عضو «Order of DeMolay» بوده و سالها چهره و افکار شیطانی خود را پشت کارتون، فیلم و کتاب پنهان نموده است. هدف اصلی او «کنترل ذهن کودکان» است.

گزارش های زیر حاکی از این است که جمعیت قابل توجهی از کارکنان کمپانی دیزنی، همجنس باز بوده و پستهای کلیدی بخشهای این کمپانی را در اختیار دارند. به تعدادی از این گزارش ها توجه کنید:

– دیزنی با لایحه پورن (مسائل شهوت انگیز) اینترنتی و همینطور قانون حفاظت از کودکان در مقابل اینترنت که مسائل جنسی و شهوت انگیز را برای کودکان محدود می کند مخالفت کرد.

– Washington Times of October 8, 1998, p.A8

– در ژوئن ۱۹۹۶، دیزنی کمک کرد به راه اندازی ششمین همایش «روز همجنس بازان مرد و زن در دنیای دیزنی». دراین همایش، دیزنی اجازه داد تا دست اندرکاران همجنس باز، میکی ماوس (Mickey Mouse) و دونالد داک (Donald Duck) را به صورت عاشقان همجنس باز مرد به تصویر کشند. همینطور اجازه داد مینی ماوس (Minnie Mouse) و دیزی داک (Daisy Duck) به عنوان عاشقان همجنس باز دختر به تصویر کشیده شوند.

– مدیر فعلی دیزنی، آقای Michael Eisner یهودی گفته که فکر می کند ۴۰ درصد از ۶۳۰۰۰ عضو کمپانی دیزنی، همجنس باز هستند.

– AFA Journal 6/97

آقای Tom Shumacher، نایب رئیس بخش انیمیشن تصویری، همجنس بازی است که همجنس باز بودن خود را مخفی نمی کند و با “شوهر” خود به بخشهای مختلف می رود. در مصاحبه ای با نشریه دفاع از همجنس بازان، این فرد گفت: «همجنس بازان زیادی در سطوح مختلف کاری در دیزنی هستند. خیلی محیط آنجا خوب و حمایت کننده است».

-Human Events, 8/12/94; The Advocate 6/25/94

– دیزنی، آقای Victor Salva یعنی مردی که در ۱۹۸۷ به جرم تجاوز جنسی به کودکی بازداشت شده بود را استخدام کرد. وقتی که قربانی این تجاوز، Nathan Winters که الان بالای بیست سال سن دارد، استخدام Salva در دیزنی را فاش کرد، افسر پلیس درگیر در آن ماجرا Gary Primavera از تعجب شگفت زده شده بود. اما مقامات دیزنی، درخواست Nathan مبنی بر اخراج Slava را رد کردند.

کاملا مشخص است که چنین بیماران جنسی همه کاره این کمپانی شیطانی، در ساخت فیلمها و انیمیشن های خود، به دنبال آلوده و مسموم نمودن ذهن کودکان معصوم و گرایش دادن آنها به انواع انحرافات می باشند.

به تصاویر زیر که تنها مشتی است نمونه خروارها توجه کنید:

در این تصویر، لحظه ای بسیار کوتاه کاراکتر را عریان به تصویر می کشد. البته تصویر عادی آنقدر سریع است که شاید کمتر کسی آگاهانه متوجه آن شود اما همانها خوب می دانند که ضمیر ناخودآگاه انسان، خیلی خوب متوجه این تصاویر می شوند.

و همینطور این تصویر در پوستر تبلیغاتی این کارتون:

و یا این تصویر که کشیش هنگام مراسم ازدواج دو کاراکتر کارتون، دچار تحریک جنسی می شود و …

البته این تصاویر توسط والدین آمریکایی به شدت مورد اعتراض قرار گرفت طوریکه شیاطین مجبور شدند در کپی های بعدی، آن را اصلاح کنند.

بله دوستان، تصاویر از این دست بسیار است. اصلا جای تعجب نیست. کافی است نگاهی به شخصیت پست و رذل دست اندرکاران این کمپانی شیطانی بیاندازید. کمپانی که نزدیک به نیمی از آنها حامی و پیرو عادت زشت قوم لوط اند

کلیپی خیلی جالب از یکی از قسمتهای سریال South Park پیدا کردم راجع به والت دیزنی و اینکه چطور از گروه موزیک Jonas Brothers برای فریب دختر بچه ها به مسائل جنسی استفاده کرده.

این گروه موزیک در دنیای واقعی هم وجود خارجی داشته و چیزی که آنها را متمایز کرده استفاده از حلقه هایی در دستانشان است به نام حلقه های پاکی و اخلاص. اینها گفته اند که با پوشیدن حلقه هایی به نام “Purity Rings” می خواهند تا پیش از ازدواجشان پاک بمانند اما عملا وقتی برای والت دیزنی کار می کنند مشخص است که این گفته آنها، ادعایی بیش نبوده و فقط قصد فریب عموم مردم را دارند.

در این قسمت از داستان، شخصیت های اصلی کارتون، متوجه نقشه شیطانی والت دیزنی می شوند:

و اینجا پایان داستان است که بسیار جالب میکی ماوس که نماد رئیس کمپانی والت دیزنی است واقعیات افکار خود را ناخواسته برملا می کند:

آری این است چهره واقعی این موش کثیف:

به ۶۶۶(عدد شیطان) در نوع نوشتن نام والت دیسنی در بالای تصویر، نقش چشم جهان بین در بالای هرم در سمت چپ، نماد ایالات متحده آمریکا(ایالات متحده شیطانی) در سمت راست، ستاره پنج پر شیطان پرستان در محل قرار گرفتن این موش، صلیب برعکس شده مسیح در زیر پای موش و وجود موش در جهنم ، علامت شیطان با دست بدون عصا، لباس مخصوص ماسون اعظم به تن موش و……… نگاه کنید که بیانگر تمامی اهداف والت دیسنی است….!!!!!!!!!

انسان عاقل وقتی متوجه خطری باشد، بایستی بسیار محتاط عمل کند. در اینجا ما با هالیوود و والت دیزنی مواجهیم که تهدیدی جدی برای فرهنگ کودکان و نوجوانان و جوانان ماست. آیا بهتر نیست ما ایرانیان هم به جنبش جهانی بایکوت این دو کمپانی شیطانی بپیوندیم.

آیا بهتر نیست در مورد هدف از زندگی خود دوباره فکر کنیم. آیا ما برای سرگرم شدن آفریده شدیم؟ آن هم سرگرمی که با چشم ظاهر و عقل خود می دانیم افرادی کثیف و پست و شیطانی در پشت آنها به فعالیت مشغولند و بسیار دقیق و برنامه ریزی شده در جهت نابودی بشر گام بر می دارند؟

آنچه گفته شد شرحی کوتاه بود از ماهیت پلید کمپانی والت دیزنی که اصل داستان مفصل تر از اینهاست و خواننده عزیز با جستجویی کوچک به حقایق بیشتری در این زمینه دست خواهد یافت.

امید است خوانندگان عزیز این مطلب که والدین فردای این امت هستند، با تحریم و بایکوت کردن والت دیزنی و هالیوود، سعی در تضمین سلامت فکری و روحی فرزندان خویش نمایند و سعی کنند با جایگزین کردن محصولات والت دیزنی و هالیوود با ورزش، مطالعات دینی و ادبیات و مستندهای خلقت و آفرینش خداوند، هر چه بیشتر فرزندان خود را با خالق هستی آشنا کنند تا بیشتر نقشه های شوم آنان را با شکست مواجه کنند.

یادمان باشد فرزندان می بینند، فرزندان انجام می دهند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا