حمایت شهره پیرانی از دختر شهید سلیمانی در راستای ورود به انتخابات ۱۴۰۰

در این مطلب از سایت جدولیاب حمایت شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد از نرجس سلیمانی دختر شهید سپهبد قاسم سلیمانی را می خوانید: با ما همراه باشید.

شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد

شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد در واکنش به خبر ورود دختر شهید سلیمانی به عرصه انتخابات این طور نوشت:«کسی جای یک خانواده شهید نیست. باور بفرمایید خانواده شهید هم فردی عادی از جامعه است. علائق و خواسته‌های معمولی دارد. حق زندگی دارد. قبل از شهادت عزیزان‌شان برخی محدودیت‌ها را به جان خریده‌اند پس از شهادت هم محدویت‌های صدچندانی را به جان می‌خرند. هیچ اشکالی ندارد اگر یک همسر شهید خیلی زود بعد از شهادت همسرش به این نتیجه برسد باید ازدواج کند، هیچ ایرادی ندارد اگر دختر یا پسر شهیدی قبل از سالگرد پدر شهیدش عقد کند و جشن بگیرد، به من و شما اصلا ربطی ندارد اگر فرزند، همسر یا منسوب شهیدی به سیاست ورود کند، خودش را در معرض انتخاب قرار دهد و عضو لیستی شود. یک‌بار فقط یک‌بار خودتان را برای لحظاتی اندک جای آن همسر و فرزند شهید بگذارید. چقدر این محدودیت‌ها را بر می‌تابید؟ خانواده شهید شده‌اند، حق زندگی و کنش که از آنها سلب نشده. شما هرچقدر هم داغدار و دوستدار یک شهید ملی باشید، از دور دستی بر آتش دارید و به اندازه عضو خانواده شهید دردمند نخواهید بود. بگذارید ما خانواده شهدا خود واقعی‌مان را با شما در میان بگذاریم. ما آدم‌های عادی هستیم با علایق به مراتب معمولی‌تر از شما.
پ.ن: این یادداشت در راستای هجمه‌ای است که علیه فرزند شهید سلیمانی به ایشان وارد شد. شاید شهید به سیاست ورود نکرده باشند به هر دلیلی ولی فرزندشان علاقه داشته باشند و ورود کنند.»

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا