جزئیات ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور + عکس

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات ازدواج مجدد مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور خواهیم داشت! با ما همراه باشید. . عاطفه رضوی ، همسر حسین پاکدل دقایقی پیش خبر از پیوند رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل داد و نوشت:

دوستتان دارم خصوصا کنار هم

مبارکمان باشد “

لازم به بیان است چندی پیش انتشار عکسی از مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی ور ، موج جدیدی از خبر ازدواج مجدد مهدی پاکدل را در فضای مجازی و رسانه ها به راه انداخته است.

مهدی پاکدل ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون یکی از بازیگران آرام و بی حاشیه دنیای هنر ایران است که اولین بار با فیلم ” آبی ” به کارگردانی حمید لبخنده در سال ۱۳۷۹ شمسی به دنیای سینما راه یافت و با بازی در نقش هایی موفق راه خود را در دنیای هنر هموارتر کرد. مهدی پاکدل بازیگری است که با نقش ” طاهر ” در سریال ستایش بیشتر از قبل در میان مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید و نقش های زیادی را در سینما ، تلویزیون و تئاتر بازی کرده است.

او علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم به نام ” در انعکاس کوچه ‌های خیس ” منتشر کرده ‌است. وی هم چنین در سال ۱۳۹۲ شمسی، نخستین کارگردانی و نویسندگی و طرح اولیه داستان را در ” فردا ” (فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مهدی پاکدل و ایمان افشاریان و به تهیه‌ کنندگی حسین صابری) بر عهده داشته ‌است.

اگرچه مهدی پاکدل همواره سعی می کند از حواشی به دور باشد، اما انتشار یک عکس در کنار رعنا آزادی ور و فاصله کمی که بین آنها وجود دارد، بعضی حواشی را به وجود آورد!

رعایت نشدن فاصله بین مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در این عکس موجب گمانه زنی هایی از ازدواج مجدد مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور شده بود!

رعنا آزادی ور ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر نیز اولین بار با فیلم مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۸۲ شمسی به دنیای سینما راه یافت و فیلم سینمایی ” سونامی ” به کارگردانی میلاد صدرعاملی ، جدیدترین تجربه بازیگری او در سینما است.

بد نیست بدانید نمایش ” خانه بوشاسپ درازدست ” به کارگردانی علی اتحاد که سال ۱۳۹۶ شمسی روی صحنه رفت، اولین تجربه تئاتری رعنا آزادی ور بود که در این نمایش با مهدی پاکدل همبازی شد!

 

ازدواج مجدد مهدی پاکدل
۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا