خلاصه داستان سریال برف بی صدا می بارد + اسامی بازیگران

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره خلاصه داستان سریال برف بی صدا می بارد به کارگردانی پوریا آذربایجانی و به تهیه ‌کنندگی محمدرضا شفیعی همراه با اسامی بازیگران این سریال خواهیم داشت! با ما همراه باشید. چندی پیش با ادامه تصویربرداری سریال برف بی صدا می بارد به نویسندگی مسعود بهبهانی نیا، زهرا پارسافر و طیبه شجری، به کارگردانی پوریا آذربایجانی و به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در لوکشین های شهر تهران و استان البرز پس از پیوستن فرهاد آئیش و الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ سومین بازیگری است که حضور او در این پروژه تلویزیونی رسانه ای شد!

برف بی‌ صدا می‌ بارد عنوان سریالی سه فصلی و در ۲۵۰ قسمت است که در دهه‌ های ۶۰ ،۷۰ و ۹۰ شمسی روایت می ‌شود. فصل اول و دوم این سریال که در دهه ۶۰ و ۷۰ شمسی سپری می ‌شود، در حال حاضر جلوی دوربین رفته است و فصل سوم این سریال که دهه ۹۰ شمسی را روایت می ‌کند، هم ‌اکنون مراحل نگارش را سپری می ‌کند.

این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است.

در خلاصه داستان سریال برف بی‌ صدا می‌ بارد آمده است:

” اگر بمانی، غزل غزل ترانه لبخند به پایت می ‌ریزم. پرده حسرت از دلت برمی‌کنم. برف بی‌صدا می‌بارد، دردانه من. بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را بجا آوریم. “

اسامی بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

فرهاد آئیش ، الیکا عبدالرزاقی ، امید روحانی ، فریبا متخصص ، مائده طهماسبی ، پوریا شکیبایی و … از بازیگران اصلی برف بی صدا می بارد هستند و به تناسب قصه بازیگران دیگری نیز به این سریال اضافه خواهند شد.

این سریال، طولانی ترین سریال تلویزیون به شمار می آید!

سایرعوامل برف بی صدا می بارد عبارتند از:

کارگردان: پوریا آذربایجانی، مدیر تولید : سامان شعشعه، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر سلیمانی، مدیر تصویربرداری : مجید محمدقلی، مدیر صدابرداری: سامان شهامت، منشی صحنه:هدیه نصیری، طراح لباس: چکامه میرخانجانی، طراح صحنه: بابک پناهی،طراح گریم: کامران خلج، مدیر تدارکات: سعید رضوی، تدوین:خشایار موحدیان/سعید سیاح، جلوه های ویژه میدانی:ایمان کرمیان، عکاس: مونا سرتوه،  مشاور رسانه ای: زهرا دمزآبادی، تصویربردار پشت صحنه وساخت تیزر:محمدحسین آبایی، محمدامین عرب سرخی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا