خلاصه داستان سریال ترکی دلدادگی + اسامی بازیگران

سریال ترکی دلدادگی محصول سال ۲۰۱۴ در ژانر درام است که آنچنان پربیننده و موفق هم نبود و مورد استقبال قرار نگرفت. کارگردان این سریال Türkan Derya می باشد و در ژانر درام و عاشقانه ساخته شده است.سینم کوبال ( همسر کنان ایمیرزالی اوغلو) ، سلما ارگچ، Bennu Yıldırımlar، Timuçin Esen، فیرات چلیک و Ali Ersan Duru بازیگران این سریال هستند.

سریال ترکی دلدادگی

داستان سریال ترکی دلدادگی

سه خواهر بعد از اینکه پدر و مادرشان منزل را ترک می کند، به نام های ثورت، سعادت و سودا همراه پدرشان می مانند و قصه با آمادگی برای مراسم عروسی سعادت که همه چیز بر خلاف تصور جلو می رود شروع می شود. ثروت وظیفه دارد برای خواهرش هم خواهر باشد و هم مادر باشد در حالی که بدون مشکل برگزار شدن این مراسم از جان و دل مایه می گذارد، از طرفی هم مجبور می شود فکری برای زندگی خودش که در حال از هم پاشیده شدن است بکند و برای آخرین بار با شوهرش ییلماز ملافات کند. کوچکترین عضو خانواده سودا هم خیال هر چه زودتر فارغ التحصیل شدن از رشده حقوق و ازدواج با معشوقه پولدارش را در سر دارد. اما در روز عروسی اتفاقاتی سر هر سه آنها می آید که این روز نقطه تغییری برای آنها می شود.

سعادت به همراه خانواده اش برای مراسم عقد به محضر می روند سعادت منتظر می ماند تا کمال بیاید اما هر چقدر منتظر می مانند خبری از داماد (کمال) نیست. صورت سعادت از اشک خیس می شود و در حال ترک محضر هستند که کمال می رسد. و می گوید سریع برویم برای عقد بعد قضیه رو توضیح می دهم کمال به سعادت ابراز عشق می کند و مامور عقد نیز که در حال رفتن را سریع باز می گردانند که خطبه عقد را بخواند. کمال و سعادت از بس عجله دارند برای عقد که مامور محضر فکر می کند سعادت را دزدیده اند.

خطبه عقد جاری می شود. اما پس از عقد ماموران کمال را دستگیر می کنند چون کمال در بازداشت بوده و برای مراسم عقد از بازداشتگاه فرار می کند. پس از دستگیری متوجه می شوند که برای کمال پاپوش درست شده و آزاد می شود. سعادت حامله می شود و بچه هایش نیز دوقلو هستند. مظفر پدر سه خواهر نیز خانه اش را به فروش می گذارد و بی خبر منزل را ترک می کند. اما راننده مظفر جای پدر را به داماد و دخترانش لو می دهد و بچه ها به سوی پدرش می روند. جشن وکالت سودا برگزار می شود و همانجا سودا خبر بارداری اش را به شوهرش بدیر می دهد. ثروت نیز برای بار دوم با ییلماز ازدواج می کند. و در لحظات پایانی که همه خانواده عکس یادگاری می گیرند ثروت درد زایمان می گیرد و دوقلوهای پسرش به دنیا می آیند.

سریال ترکی دلدادگی

معرفی بازیگران سریال

سینم کوبال (Sinem Kobal) بازیگر نقش سودا

سلما ارگج (Selma Ergeç) بازیگر نقش سعادت

بننو یلدیرملار (Bennu Yıldırımlar) بازیگر نقش ثروت

تیموچین اسن (Timuçin Esen) بازیگر نقش ییلماز

فیرات چلیک (Fırat Çelik) بازیگر نقش آسرین

سزایی آیدین (Sezai Aydın) بازیگر نقش مظفر

نیهان بیوک آکاچ (Nihan Büyükağaç) بازیگر نقش آلو (Alev)

کان ییلماز (Kaan Yılmaz) بازیگر نقش تیبت (Tibet)

جان یامان (Can Yaman) بازیگر نقش بدیر

پامیر پکین (Pamir Pekin) بازیگر نقش کمیسر کمال

زرین نیشانجی (Zerrin Nişancı) بازیگر نقش لاله

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا