خلاصه داستان سریال ترکی قرص ماه (ماه کامل) + عکس بازیگران

سریال ترکی قرص ماه (ماه کامل) نام یک سریال تلویزیونی محصول شرکت No Dokuz Productions است که در سال ۲۰۱۷ از شبکه استار تی وی ترکیه پخش شد. این سریال در اوایل پخش از این شبکه با امتیاز بالایی از سوی بینندگان مواجه شد. کارگردانی سریال ترکی ماه کامل بر عهدۀ چاغری بایراک (çağri Bayrak)، نویسندگیِ آن نیز با تیم نویسندگان KuleDibi، آیشن گون‌سو تَکَر (Ayşen Günsu Teker)، فیکرت بَکلَر (Fikret Bekler)، الیف اؤزسوت (Elif Özsüt) بود. از جمله بازیگران این سریال می‌توان به جان یامان و اوزگه گورل اشاره کرد.

سریال ترکی قرص ماه (ماه کامل)

خلاصه داستان سریال ترکی قرص ماه (ماه کامل) 

نازلی در این سریال رویای تبدیل شدن به یک آشپز حرفه ای را در سری دارد و همزمان سعی می کند غذاهای ژاپنی هم یاد بگیرد و آرزو دارد که رستوران خود را باز کند. او برای تامین کردن هزینه های دانشگاه مجبور است کار کند. در همین حال به او پیشنهادی می شود که باعث می شود زندگی اش کمی دگرگون شود؛ پیشنهاد کار در خانه فرید اصلان به عنوان یک آشپز.

فرید یک فرد موفق در کسب‌ و‌ کار است و قوانین سرسخت شرکت را در خانه نیز اجرا می‌کند؛ مثلاً  قبل از آمدن فرید به خانه، باید غذای او آماده باشد، برای‌ همین هیچ‌ کدام از آشپزها نمی‌توانند مدت زیادی، به‌ دلیل دقیق‌ بودن فرید، در آنجا کار کنند. قبول این پیشنهاد باعث می‌شود اتفاقاتی جالب و عاشقانه بین این دو شکل بگیرد. اتفاقاتی که در آغاز با جنگ و جدل بین این دو شروع اما به عشق ختم می‌شود. اما عشق خیلی یپیچیده‌تر از پختن غذاهای ملل و پروژه‌های میلیونی است… .

عکس بازیگران

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا