خلاصه داستان سریال ترکی وصلت + اسامی بازیگران

سریال ترکی وصلت Vuslat محصول شرکت سینمایی A23 Medya می باشد. کانال پخش کننده آن شبکه Trt 1 ترکیه است. این سریال در ژانر درام و اکشن توسط باریش یوز کارگردانی شد. نویسنده این اثر تلویزیونی Betul Yagsagan است. این سریال همانند سایر مجموعه های ترکیه ای به عشق وابسته است. بیشتر نویسندگان و تولید کننده های سریال در ترکیه نگاهی ویژه به عشق در آثارشان دارند. این مجموعه همچون سریال حلقه در کنار عشق به ماجراجویی و اکشن نیز روی آورده است. اسامی بازیگران این سریال عبارتند از؛ مرت کارابولوت، مورات کاراسو، قمزه سونر آتای، ادرم آکاچه، اوزجان وارایلی، مهمت اوزگور، گوزده کایا، نورهان اوزنن، عثمان آلکاش، امید کانتارچیلار، دوریم اوزکان، کادیر دوغولو و… .

خلاصه داستان سریال ترکی وصلت Vuslat

عزیز تنها پسر و وارث یک خانواده ثروتمند است. او بسیار موفق و مورد احترام است. او پس از پدرش مدیریت نساجی را به عهده می گیرد. اما او با کریم که توسط خانواده عزیز بزرگ شده است مشکل دارد. خانواده کریم فوت کرده است. اما فرصت این را داشته است تا در یک خانواده ثروت مند رشد کند. عزیز مدیرعامل شرکت است. کریم مدیر اجرایی آن می باشد. عزیز به دنبال کسب و کار و تجارت قانونی است. در حالی که کریم به دنبال تجارت غیر قانونی رفته است.

عزیز در رستورانی درگیر می شود. برای نجات خود و برادرش چند نفر را می کشد. فریده شاهد ماجراست و اینجا عزیز را می بیند. فریده دختر یک خانواده معمولی است که مادرش را از دست داده است. در کنار پدر و نامادری خود زندگی می کند. در داستان وصلت که معشوق نیز به آن گفته می شود. شاهد عشقی عمیق بین مردی ثروتمند و دختری جوان می باشیم. در کنار آن یک داستان جنایی را دنبال می کنیم.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا