خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی محکوم Mahkum + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی محکوم را مطالعه می کنید با ما همراه باشید. سریال ترکی محکوم Mahkum 2021 از جدیدترین و مهیج‌‌ترین سریالهای ترکی است که مدت زمان زیادی از آغاز پخش آن نمی‌گذرد. محکوم سریالی در ژانر اکشن و درام است که به خوبی توانسته خود را در دل بینندگان و منتقدین جا کند. کارگردان این سریال ولکان کوجاتورک (Volkan Kocatürk) است و بازیگرانی چون اونور تونا، اسماعیل حاجی‌اوغلو و سرای کایا در آن بازی می‌کنند. پخش سریال ترکیه ای محکوم از ۱۴ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۳ آذر ۱۴۰۰) از شبکه FOX آغاز شده است. سریال ترکی محکوم از جدیدترین و موفق‌ترین آثار شبکه FOX است. این سریال در واقع اقتباسی از سریال کره‌ای Innocent Defendant محصول سال ۲۰۱۷ است. این سریال اکشن، جنایی و درام به کارگردانی ولکان کوجاتورک از حضور بازیگران بی‌نظیری از جمله؛ اونور تونا، اسماعیل حاجی اوغلو، سرای کایا  هایال کیس اوغلو  ملیکه یالوا، هاکان کارساک، آنیل ایلتر، توگای مرجان، محرم تورکسون  بولنت سیران، رامیز ملاموسا، بولنت دوزگون اوغل، گلچین حاتیلان بهره برده است.

سریال ترکی محکوم Mahkum 2021

خلاصه داستان سریال ترکی محکوم

در خلاصه داستان سریال ترکی Mahkum 2021 آمده که یک دادستان، محکوم به قتل همسر و دخترش است. فیرات بولوت یک دادستان موفق است که زندگی خوبی با همسرش زینب و دخترش نازلی دارد. وی روزی در زندان از خواب بیدار می‌شود بدون اینکه وقایع ۴ ماه گذشته را به یاد داشته باشد. آخرین خاطره فیرات مربوط به شب جشن تولد دخترش است. در عین ناباوری وی درمی‌یابد که به جرم قتل دختر و همسرش محکوم به حبس ابد شده است. اما آیا این قضیه حقیقت دارد؟ دادستان ما چاره‌ای ندارد جز اینکه از زندان فرار کند و خود به دنبال کشف حقیقت باشد. او در این مسیر بار دیگر باید با پرونده یساری‌ها، که آخرین پرونده او به عنوان دادستان بود، روبرو شود.


 

قسمت ۷۴ سریال ترکی محکوم
قسمت ۷۴ سریال ترکی محکوم

قسمت ۷۴ سریال ترکیه ای محکوم

گریان وقتی با فیرات به کلوپ میرسند به فیرات میگه اون پسر فقط برای تامین مواد به اینجا می آمد فیرات میگه حتماً بار من اطلاعاتی باید داشته باشه سپس پیشش میرن. گریان که اون مرد را می شناسد بهش میگه مواد می خوام بارمن فردی را به او نشان می دهد گریان و فیرات به طرف آن مرد می روند…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۷۳ سریال ترکی محکوم
قسمت ۷۳ سریال ترکی محکوم

قسمت ۷۳ سریال ترکیه ای محکوم

باریش پیش محسن دادا اوغلور میرود محسن بهش میگه از اونجایی که حاجی را نتوانستید بکشید قراردادم را باهاتون فسخ می کنم و دیگه راهمون از هم جداست و همه امکاناتی را که در اختیارتون گذاشتم را پس میگیرم باریش بهش میگه ما مدارکی پیدا کردیم که ثابت میکنه حاجی راه پدرش را پیش نگرفته….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۷۲ سریال ترکی محکوم
قسمت ۷۲ سریال ترکی محکوم

قسمت ۷۲ سریال ترکیه ای محکوم

فیرات و حاجی به مغازه محسن می‌روند تا درباره تصویر اون فقیر در دوربین که اکثر مواقع اونجا بوده ازش سوال بپرسند باریش و رافیع پیش محسن هستند. وقتی دستیارش به اونجا میاد و به محسن اطلاع می‌دهد که فیرات و حاجی برای دیدن او آمدند رافیع سریعاً از آنجا فرار می کند…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۷۱ سریال ترکی محکوم
قسمت ۷۱ سریال ترکی محکوم

قسمت ۷۱ سریال ترکیه ای محکوم

مامی در حال بازجویی کردن از یک نفر از تا بتواند به کمک آن آدرس خانه علیرضا را پیدا کند عایشه پیش فیرات رفته و بهش میگه دارو دسته باریش یه سایت دارن که اونجا تاریخ انتقام گیریشونو ثبت می کنند. فیرات با کلافگی به ساعت دستش نگاه می‌کند…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۷۰ سریال ترکی محکوم
قسمت ۷۰ سریال ترکی محکوم

قسمت ۷۰ سریال ترکیه ای محکوم

باریش به زیر زمین پیش ساشا و رافیع و زندانی های فراری می رود و برای زندانی ها سخنرانی می کند و میگه باید انتقاممونو بگیریم و همه کسانی که باعث شدند ما به زندان بیفتیم به سزای اعمالشان اونجوری که لیاقتشان هست برسند. مریدان باریش به خیابان ها می ریزند و شروع می کنند به شعارنویسی…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۶۹ سریال ترکی محکوم
قسمت ۶۹ سریال ترکی محکوم

قسمت ۶۹ سریال ترکیه ای محکوم

ساشا و باریش وقتی میبینن راه فراری ندارن سریعا از ماشین پیاده میشن و هرکدام به طرفی می دوند. ساشا به طرف جنگل می رود و باریش به طرف پرتگاه. دریا به دنبال ساشا می رود و موفق می شود او را دستگیر کند اما فیرات سعی میکند تا جلوی باریش را بگیرد بوگه با گریه از باریش خواهش می کند…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۶۸ سریال ترکی محکوم
قسمت ۶۸ سریال ترکی محکوم

قسمت ۶۸ سریال ترکیه ای محکوم

شب بوگه سرزده با جان به خانه فیرات میروند آنجا بهش میگه این روزها جان از نظر روحی و روانی حال خیلی خوبی نداره و تنها کسی که حوصله اش را دارد و حالشو خوب میکنه نازلی هستش. فیرات بهش میگه خوب کاری کردی که آوردیش اینجا سپس بوگه از فیرات تشکر میکنه که بهشون اهمیت میده…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۶۷ سریال ترکی محکوم
قسمت ۶۷ سریال ترکی محکوم

قسمت ۶۷ سریال ترکیه ای محکوم

زاهد جلوی در خانه‌اش با جیدا خداحافظی می کند و سوار تاکسی می شود تا به طرف دادگستری برود او بین راه متوجه می‌شود که راننده کسی نیست جز باریش و به طرف دادگستری نمیره و زاهد میترسد. ساشا به بوگه زنگ میزنه و میگه باریش تازه فهمیده که تومریس را پدرش زاهد کشته……. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۶۶ سریال ترکی محکوم
قسمت ۶۶ سریال ترکی محکوم

قسمت ۶۶ سریال ترکیه ای محکوم

باریش در جنگل دوباره توهم ساواش را میزند و با اون شروع به بحث کردن و دعوا کردن میکند. ساشا همان لحظه از راه میرسه و با دیدن او حسابی جا میخوره و میترسد او آرام آرام نزدیک باریش میشود و مطمئن می شود که باریش با فردی خیالی که روبرویش است صحبت می‌کند…….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۶۵ سریال ترکی محکوم
قسمت ۶۵ سریال ترکی محکوم

قسمت ۶۵ سریال ترکیه ای محکوم

فیرات به دادگاه تو اتاق دادستان کل میره و ازش به خاطر تهمت هایی که زده شده و گشتن خانه اش به جرم پناه دادن به فراری ها گلگی میکنه دادستان کل ازش عذرخواهی میکنه. سینیور به زاهد زنگ میزنه و میگه اگه فیرات به همین رویه اش ادامه بده متوجه همه چیز میشه و همه ی ما تو دردسر می افتیم……. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۶۴ سریال ترکی محکوم
قسمت ۶۴ سریال ترکی محکوم

قسمت ۶۴ سریال ترکیه ای محکوم

بوگه دوباره با باریش حرف میزنه تا پیش روانشناس برای مشاوره بره. باریش در آخر قبول میکنه و به مطب دکتر میره. اونجا دوباره توهم ساواش را میزنه دکتر از رفتارهای باریش متوجه میشود که او با یه موجود خیالی در حال کلنجار رفتن است……. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۶۳ سریال ترکی محکوم
قسمت ۶۳ سریال ترکی محکوم

قسمت ۶۳ سریال ترکیه ای محکوم

فیرات به پاشا، قنبر، بکیر زنگ میزنه و بهشون میگه برن کامیون حاجی را که تو تصادف با اون بوده ببرن آدرسی که بهشون میگه تا اینجوری دادستان کل را به اونجا بفرسته و بی گناهی حاجی ثابت بشه آنها قبول میکنن. فیرات پیش دادستان کل میره که او به فیرات میگه که نتیجه آزمایش کالبد شکافی اومده…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۶۲ سریال ترکی محکوم
قسمت ۶۲ سریال ترکی محکوم

قسمت ۶۲ سریال ترکیه ای محکوم

فیرات با بوگه تو اتاق بازجویی هستن. بوگه میگه واسه چی منو آوردی اینجا؟ فیرات مدارک پولشویی که ساواش با اسم او درست کرده بود را جلوش میزاره و بهش نشون میده اما بوگه قبول نمیکنه و میگه من از هیچی خبر ندارم من همچین کاری نکردم!……. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۶۱ سریال ترکی محکوم
قسمت ۶۱ سریال ترکی محکوم

قسمت ۶۱ سریال ترکیه ای محکوم

فیرات وقتی به خانه میرسه با حاجی صحبت میکنه و میگه امروز مادرت اومده بود دادگستری اونم فکر میکنه که تو برادرشو کشتی و از این موضوع خیلی ناراحت بود حاجی با شنیدن این حرفا حسابی ناراحت میشه که فیرات سعی میکنه آرومش کنه و دلداریش میده و میگه نگران نباش از این مخمصه نجاتت میدم……. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۶۰ سریال ترکی محکوم
قسمت ۶۰ سریال ترکی محکوم

قسمت ۶۰ سریال ترکیه ای محکوم

قنبر و پاشا و حاجی و بکیر بالاخره موفق میشن تا ماشین حاجی را زمان تصادفش در محله خودش پیدا کنند. آنها طبق نقشه ماشین را پشت کامیون می‌گذارند و از آنجا می برند. آنها وقتی ماشین را به طرف مخفیگاه خودشان میبرند شروع به گشتن ماشین می کنند…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۵۹ سریال ترکی محکوم
قسمت ۵۹ سریال ترکی محکوم

قسمت ۵۹ سریال ترکیه ای محکوم

باریش از دیدن ساواش شوکه میشه. ساواش وارد اتاق هتل میشه و باریش فکر میکنه میخواد به طرفش حمله کنه که از خودش محافظت میکنه و باهاش درگیر میشه. همان موقع فیرات به هتل میرسه. وقتی وارد اتاق میشه باریش را روی زمین می بیند که با خودش درگیره و حسابی جا میخوره…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۵۸ سریال ترکی محکوم
قسمت ۵۸ سریال ترکی محکوم

قسمت ۵۸ سریال ترکیه ای محکوم

فیرات در خانه پرونده حاجی را باز می کند و به خود حاجی توضیح میده که وقتی فهمیده بود باریش دکتر پزشکی قانونی را کشته بود مجبور بودم یک نفر را قاتل معرفی کنم تا نشون بدم که فقط یک تصادف نبوده بلکه یک جنایت بوده و او هم حاجی را انتخاب کرده بود…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۵۷ سریال ترکی محکوم
قسمت ۵۷ سریال ترکی محکوم

قسمت ۵۷ سریال ترکیه ای محکوم

ساشا به طرف باریش میره و جلوی خودکشی کردنش را می‌گیرد و بهش میگه خون روی چاقو برای فیرات بوده و تو قرار نیست که به زندان بیفتی و با خوشحالی او را در آغوش می گیرد باریش حسابی شوکه میشه و جا میخوره. فیرات در دادگستری با دیدن برگه پزشکی قانونی به شدت شوکه شده…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۵۶ سریال ترکی محکوم
قسمت ۵۶ سریال ترکی محکوم

قسمت ۵۶ سریال ترکیه ای محکوم

ساشا در خانه‌اش بسته های سم را که قبلاً با باریش خرید بودند تا در مواقع لزوم ازش استفاده کنند تا با همدیگه خودشان را بکشند باز می کند اما متوجه میشه که اون بسته ها خالیه ساشا تعجب میکنه و با ترس و استرس به طرف خانه باریش می رود….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۵۵ سریال ترکی محکوم
قسمت ۵۵ سریال ترکی محکوم

قسمت ۵۵ سریال ترکیه ای محکوم

پلیس ها زاهد را با خودشان به کلانتری میبرند باریش از دستگیری زاهد حسابی خوشحال میشه. پاشا و حاجی پیش مجاهد میرن و او را تهدید می‌کنند که اگه بهمون گزارش‌های خانه سینیور را ندی و نگی که اونجا چه خبره و کی قراره باریش به اونجا بره و مدارک را بگیره ما هم تو رو لو میدیم به….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۵۴ سریال ترکی محکوم
قسمت ۵۴ سریال ترکی محکوم

قسمت ۵۴ سریال ترکیه ای محکوم

فیرات خودش را پیش دوستانش می رساند و از آنجا فرار می کنند سپس به طرف محلی خلوت میروند پاشا پوسترهای شرکت یساری را که از خانه ساشا برداشته بود به حاجی میده و میگه برای رد گم کنی بچسبونیم روی ون اینجوری بهتره. گلوله هنوز تو شانه خان باباست فیرات میگه باید سریعاً گلوله را در بیاریم….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۵۳ سریال ترکی محکوم
قسمت ۵۳ سریال ترکی محکوم

قسمت ۵۳ سریال ترکیه ای محکوم

فیرات تو ماشین به یادگار فکر میکنه که چیکار میتونسته داشته باشه با سینیور جزء همکاری به خاطر همین ماجراهای اخیر را برای خودش یادآوری میکنه و به این فکر میکنه که یادگار از تمام کارها و نقشه های شان با خبر بوده. در گذشته؛ تابستان همان سال یادگار سینیور رفته….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۵۲ سریال ترکیه ای محکوم
قسمت ۵۲ سریال ترکیه ای محکوم

قسمت ۵۲ سریال ترکیه ای محکوم

سینیور شب به باریش میگه تا پیشش بره. وقتی باریش به اونجا میرسه سینیور مرگ خواهرش را بهش تسلیت میگه و ادامه میده که چیزی که باعث مرگ خواهرت شد عشق بود! عشقی که زاهد به مادر جمره داشت و اگه به خاطر عشق زاهد باعث مرگ مادر جمره نمیشد الان اونم زنده بود….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۵۱ سریال ترکی محکوم
قسمت ۵۱ سریال ترکی محکوم

قسمت ۵۱ سریال ترکیه ای محکوم

حاجی با بکیر فیلمی که از آن پسرها گرفته بودند را در میخانه نگاه می کنن آنها در آن فیلم تو یک لحظه باریش را در کوچه می بینند و ازش عکس می گیرند سپس برای فیرات ارسال می کنند. فیرات با عصبانیت و کلافگی به دریا میگه نازان اصلا حقیقتو نگفت حتماً یساری ها رفتند پیشش و او را تهدید کردند…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۵۰ سریال ترکی محکوم

قسمت ۵۰ سریال ترکیه ای محکوم

حاجی که تو ماشین در کوچه کناری منتظرشون هست از ماشین پیاده میشه تا پیش فیرات بره اما همان موقع ساشا را میبیند که در حال دویدن و فرار کردن است و تعجب میکنه……. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۴۹ سریال ترکی محکوم
قسمت ۴۹ سریال ترکی محکوم

قسمت ۴۹ سریال ترکیه ای محکوم

فیرات به همراه جمره به میخانه می روند وقتی به آنجا می رسند طاهر را آنجا می بینند که با نازلی در حال بازی کردن است فیرات به شدت عصبانی میشه و طاهر بهش میگه……. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۴۸ سریال ترکی محکوم
قسمت ۴۸ سریال ترکی محکوم

قسمت ۴۸ سریال ترکیه ای محکوم

باریش به خانه ی ساشا میرود. ساشا در خانه اش پاشا را دست و پایش را بسته و نگهش داشته و وقتی باریش به اونجا میرسه ازش میخواد تا با خط خودش بهش زنگ بزنه تا ساشا او را ردیابی کنه، پاشا به ناچار به فیرات زنگ میزنه و ساشا بعد از پیدا کردن موقعیت مکانی او با باریش به اونجا میرن……. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۴۷ سریال ترکی محکوم
قسمت ۴۷ سریال ترکی محکوم

قسمت ۴۷ سریال ترکیه ای محکوم

باریش و فیرات با دیدن بچه ها و اون فیلم تهدیدآمیز سریعا شیشه اتاقک را میشکنند و بچه ها را از آنجا به بیرون میبرند. نازلی وقتی از خواب بیدار میشه فیرات پدرش را میبینه و فیرات از اینکه بالاخره بعد از این همه مدت و سختی کشیدن نازلی پیش خودش است خوشحاله…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۴۶ سریال ترکی محکوم
قسمت ۴۶ سریال ترکی محکوم

قسمت ۴۶ سریال ترکیه ای محکوم

خان بابا پیش جمره میره و درباره کشته شدن خواهر کوچک جمره باهاش صحبت میکنه جمره جا میخوره و بهش میگه من اصلا خواهر کوچکی ندارم و اصلا امکان نداره که شما قاتل باشین! خان بابا میگه ولی من دختر مادرت را کشتم! جمره میگه این درست نیست باهمدیگه پیش خاله ام میریم تا درباره این موضوع باهم حرف بزنیم‌…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۴۵ سریال ترکی محکوم
قسمت ۴۵ سریال ترکی محکوم

قسمت ۴۵ سریال ترکیه ای محکوم

فیرات و باریش با افرادشان یک جا قرار می گذارند تا درباره پیدا کردن مدرک علیه سینیور صحبت کنند. فیرات بهشون میگه نجیب فردی است که بمب ها را به اون مرد داده بود تا به خودش وصل کنه سپس به قنبر و حاجی میگه شما برین به حمام عمومی جایی که معامله هایش را انجام میدهد…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۴۴ سریال ترکیه ای محکوم

فیرات که نتوانست بمب را خنثی کند به همراه دوستانش و باریش بوگه و ساشا از آنجا فرار می کنند. اما قبلش موفق شدند تا تمام کسانی که در آن عمارت بودن را نجات بدن. سینیور از دور با دوربین آنها را نگاه می کند و حسابی عصبانی میشه وقتی می بیند که تمام افراد درون عمارت به جز خانواده سعدالله نجات پیدا کردن…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۴۳ سریال ترکی محکوم
قسمت ۴۳ سریال ترکی محکوم

قسمت ۴۳ سریال ترکیه ای محکوم

ساشا به همراه پاشا آنجا را می گردند و دریچه ای در راهرو پیدا میکنند که درش قفله با باز کردن در آن دریچه صندوقی را آنجا می بینند و با دیدن وسایل قیمتی در آن صندوق حسابی خوشحال می شوند چون چیزی که می خواستند را پیدا کردند….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۴۲ سریال ترکی محکوم
قسمت ۴۲ سریال ترکی محکوم

قسمت ۴۲ سریال ترکیه ای محکوم

سینیور وقتی با فیرات تنها میشه بهش میگه مشکلت با ساواش چیه؟ فیرات بهش میگه این یک خصومت شخصی بین ماست سینیور ازش میخواد تا درباره اش حرف بزنه فیرات بهش میگه درباره کارتل های آنها یه چیزهایی میدونستم و چند تا مدرک هم پیدا کرده بود بعد با خانواده یساری ها آشنا شدم از اونجا هم…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۴۱ سریال ترکی محکوم
قسمت ۴۱ سریال ترکی محکوم

قسمت ۴۱ سریال ترکیه ای محکوم

ساشا وقتی به هوش میاد چیزی به یاد نمیاره و به دنبال باریش میگرده اما نمیبینتش همان موقع بوگه باهاش تماس میگیره و سراغ باریش را ازش میگیره ساشا بهش میگه که من خبری ندارم بیهوش شده بودم وقتی به هوش اومدم کسی اینجا نبود سپس او به پایین میره و عینک باریش را اونجا پیدا میکنه و نگران حال باریش میشه…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۴۰ سریال ترکی محکوم
قسمت ۴۰ سریال ترکی محکوم

قسمت ۴۰ سریال ترکیه ای محکوم

سینیور در حیاط خانه‌اش در حال تیر و کمان بازی کردن هست.رفیع پیشش میره و میگه هنوز موفق نشده فیرات را پیدا کند سینیور بهش میگه رفتار ساواش خیلی تغییر کرده و مثل قبل نیست خیلی سرده و ذهنش را درگیر کرده از طرفی دیگه رفیع میگه فیرات از زندان فرار کرده و اگه از پروژه جدید شما خبر داشته باشه آنها تو دردسر می افتند…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳۹ سریال ترکی محکوم
قسمت ۳۹ سریال ترکی محکوم

قسمت ۳۹ سریال ترکیه ای محکوم

جمره برای دیدن فیرات به طرف میخانه میره. وقتی به اونجا میرسه درباره بهم ریختگی خانه و مشکوک بودن به خاله اش با فیرات صحبت میکنه…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳۸ سریال ترکی محکوم
قسمت ۳۸ سریال ترکی محکوم

قسمت ۳۸ سریال ترکیه ای محکوم

ساشا نگهبان پارک را به همراه خودش به خانه می برد و او را شکنجه می دهد و میگه چه کسی چاقو را برداشته؟ نگهبان میگه من اونجا نبودم نمیدونم رفته بودم ناهار بخورم! باریش عصبانی میشه و میخواد او را بکشد اما ساشا جلویش را می‌گیرد و ازش میخواد تا به اعصاب خودش مسلط باشه…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳۷ سریال ترکی محکوم
قسمت ۳۷ سریال ترکی محکوم

قسمت ۳۷ سریال ترکیه ای محکوم

فیرات وقتی باریش را در مهمانی می بیند عصبانی میشه و با خودش میگه حتماً او هم متوجه شده که چاقو اینجاست سپس استرس می گیرد  که یک وقت باریش چاقو را زودتر از او پیدا نکند! خواهر آلپر پیش فیرات میره و با همدیگه گرم صحبت می شوند فیرات بحث را به سمت عروسک و کلکسیون آلپر می برد…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳۶ سریال ترکی محکوم
قسمت ۳۶ سریال ترکی محکوم

قسمت ۳۶ سریال ترکیه ای محکوم

طاهر جمره را صدا میزند تا به اتاقش برود طاهر به جمره میگه خانواده یساری ازت شکایت کردن مثل اینکه تو پرونده پدرت زیادی سرک کشیدی جمره اصلاً به حرفش اعتنایی نمی کند و حتی خوشحال هم میشه طاهر بهش میگه اطلاعات زیادی هست درباره پرونده پدرت…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳۵ سریال ترکی محکوم
قسمت ۳۵ سریال ترکی محکوم

قسمت ۳۵ سریال ترکیه ای محکوم

باریش به فیرات میگه اگه کیفو بهم ندی به زندان برمیگردی و جان دخترت نازلی هم به خطر می‌افتد پس بهتر چاقو را به من بدی! فیرات به باریش میگه اینو بدون که اگه من به زندان برگردم چاقو را به دادستان تحویل میدم و تو را هم میکشم تو زندان!…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳۴ سریال ترکی محکوم
قسمت ۳۴ سریال ترکی محکوم

قسمت ۳۴ سریال ترکیه ای محکوم

در مسیر رفتن به محله فیرات، او به یاد می آورد که چاقو را داخل یک عمارت انداخته بود آن ها وقتی به اونجا میرن عمارت را پیدا میکند. فیرات جلوی عمارت میره و روی تابلو می خواند که نوشته این عمارت متعلق به یساری‌ست، او حسابی تعجب میکنه!…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳۳ سریال ترکی محکوم
قسمت ۳۳ سریال ترکی محکوم

قسمت ۳۳ سریال ترکیه ای محکوم

فردای آن روز همگی خواب هستند، خان بابا بیدار شده و از اخبار خبر فرار کردن خودشان را می بیند. از بازرسی کل به مدیر زندان زنگ میزنند و او را برای اینکه تعدادی از زندانی هاش فرار کردن بازخواست میکند. مدیر زندان مدام دلیل و توجیه می آورد تا خودش را تبرئه کند…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳۲ سریال ترکی محکوم
قسمت ۳۲ سریال ترکی محکوم

قسمت ۳۲ سریال ترکیه ای محکوم

فیرات به همراه پاشا، قنبر، حاجی و خان بابا پشت کامیون پنهان شدند و از این که نقشه شان به خوبی همان جوری که میخواستن عملی شده و موفق شدند که فرار کنند خوشحالن. فیرات یادش میاد که در زندان بعد از خواندن پرونده خان بابا در بایگانی پیشش میره و بهش میگه من اصلاً باور نمیکنم…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳۱ سریال ترکی محکوم
قسمت ۳۱ سریال ترکی محکوم

قسمت ۳۱ سریال ترکیه ای محکوم

یکی از زندانی ها به نام بربو پیش فیرات و دار و دسته اش می رود و میگه نقشه تان درباره شورش چیه؟ فیرات بهش میگه ما قصد شورش کردن نداریم و راه ما از شماها جداست سپس ازش می خواد تا او هم از شورش دست بردارد و بهش میگه در عوض ما هم بهت کمک می‌کنیم تا باهامون فرار کنی…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳۰ سریال ترکی محکوم
قسمت ۳۰ سریال ترکی محکوم

قسمت ۳۰ سریال ترکیه ای محکوم

فیرات در تونل در حال کندن دیوار کاذب هست و قنبر در انبار کشیک میدهد همان موقع مجاهد به اونجا میره فیرات میخواد از تونل بیرون بیاد و به در دریچه میزند مجاهد صدا را میشنود و به دنبال منبع صدا میگرده و قنبر موفق نمیشه که حواسش را پرت کند……. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۹ سریال ترکی محکوم
قسمت ۲۹ سریال ترکی محکوم

قسمت ۲۹ سریال ترکیه ای محکوم

جیدا به اتاق زاهد میره و بهش خبر میده که یک نفر اومده و میخواد او را ببینه سپس از رفتارهای مشکوک و غیر عادی ساواش بهش میگه. جیدا به زاهد میگه که تازگی ها ساواش خیلی عجیب رفتار میکنه مدام وسایلش را گم میکنه و نمیدونه که چیو کجا گذاشته و یک دفعه رئیس بخش حقوقی را عوض کرده!…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۸ سریال ترکی محکوم
قسمت ۲۸ سریال ترکی محکوم

قسمت ۲۸ سریال ترکیه ای محکوم

باریش در وضعیت خیلی بدی قرار گرفته چون باید بین بوگه و ساشا یک نفر را انتخاب کنه باریش به خاطر می‌آورد که ۶ سال پیش ساشا بالای یک ساختمان توسط صاحب کارش در حال کتک خوردن بود که باریش به اونجا میره و او را نجات میدهد و از همانجا با همدیگه آشنا شدن…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۷ سریال ترکی محکوم
قسمت ۲۷ سریال ترکی محکوم

قسمت ۲۷ سریال ترکیه ای محکوم

طاهر به ملاقات فیرات می‌رود و میخواد بدون اینکه مشکل ساواش با او چیه! فیرات در جواب میگه ساواش آدم خطرناکیه دیر یا زود حقایق برملا میشه و خودت همه چیز را میفهمی و چیز خاصی بهش نمیگه. باریش وقتی به شرکت میره از دیدن جمره در شرکت تعجب میکنه و جا میخوره…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۶ سریال ترکی محکوم
قسمت ۲۶ سریال ترکی محکوم

قسمت ۲۶ سریال ترکیه ای محکوم

دادستان ارول به زاهد زنگ میزنه و ازش میخواد تا به اونجا بیاد و تومریس را با خودش ببرد. تومریس با دیدن زاهد دست جمره را میگیره و ازش میخواد تا تنهاش نزاره و اونم باهاش بیاد که جمره قبول میکنه. قنبر و پاشا در حیاط زندان باهمدیگه دعوایشان می شود….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۵ سریال ترکی محکوم
قسمت ۲۵ سریال ترکی محکوم

قسمت ۲۵ سریال ترکیه ای محکوم

فیرات برای اینکه باریش بهش شک نکنه با نازلی صحبت میکنه تا برای یه مدتی پیش باریش بمونه و نازلی را به او می‌دهد باریش با نازلی از اونجا میرکی فیرات از عصبانیت فریاد میزنه باریش و ساشا از اینکه دوباره تونست نازلی را بگیرند حسابی خوشحالت و با همدیگه جشن می گیرند و نوشیدنی می خورند….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۴ سریال ترکی محکوم
قسمت ۲۴ سریال ترکی محکوم

قسمت ۲۴ سریال ترکیه ای محکوم

مدیر زندان برای سر زدن به فیرات به بیمارستان میرود بکیر با دیدن او تلاششو میکنه تا جلوی رفتنش به اتاق را بگیرد اما موفق نمی شود مدیر زندان وقتی میبینه فیرات در اتاقش نیز بکیر را سرزنش و بازخواست می کند که چرا به قاتل خواهرش کمک کرده!….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۳ سریال ترکی محکوم
قسمت ۲۳ سریال ترکی محکوم

قسمت ۲۳ سریال ترکیه ای محکوم

جمره فیرات را به خانه خودش برده او در خانه خوابیده که جمره به بیرون رفته تا برای او لباس بخرد وقتی به خانه برمی گرده میبینه که فیرات از خواب بیدار شده و کمکش می کند تا لباس هایش را بپوشد. فیرات واسش سوال شده که چرا جمره انقدر بهش کمک میکنه و پرونده‌اش واسش مهمه!….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۲ سریال ترکی محکوم
قسمت ۲۲ سریال ترکی محکوم

قسمت ۲۲ سریال ترکیه ای محکوم

فیرات با دیدن نازلی خوشحال می‌شود و او را در آغوش می گیرد بعد از چند دقیقه علی به اتاق نازلی میره که فیرات را آنجا میبینه فیرات با عصبانیت به علی میگه بعدا باید حساب این کارتو پس بدی! علی با ناراحتی و پشیمانی بهش میگه من فقط این کارو برای زنده ماندن و حفاظت از خواهرم انجام دادم….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۱ سریال ترکی محکوم
قسمت ۲۱ سریال ترکی محکوم

قسمت ۲۱ سریال ترکیه ای محکوم

رئیس زندان به خاطر حرف هایی که فیرات در حیاط درباره باریش و ساواش زده بود ذهنش درگیر میشود وقتی به اتاقش میرود شروع به تحقیق کردن درباره پرونده ساواش می کند…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۰ سریال ترکی محکوم
قسمت ۲۰ سریال ترکی محکوم

قسمت ۲۰ سریال ترکیه ای محکوم

بوگه به زندان برای ملاقات باریش میره بهش میگه یک مرد اومده بود پیشم و سراغ فردارو ازم میگرفت سپس بهش میگه که ترسیده و استرس دارد، باریش او را آرام میکند و میگه خیالت راحت باشه هیچ کسی نمیتونه به تو صدمه بزنه زنگ میزنم و امنیت خانه را بالا میبرم خودمم به زودی آزاد میشم!….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۹ سریال ترکی محکوم
قسمت ۱۹ سریال ترکی محکوم

قسمت ۱۹ سریال ترکیه ای محکوم

شب حادثه زینب در سرویس بهداشتی است که علی پنهانی وارد خانه می‌شود و نازلی را که در خواب است با خودش می برد. زینب وقتی به سالن میره ساشا از پشت اسلحه رو سرش میزاره و تهدیدش می کند، سپس باریش روبه رویش قرار می‌گیرد و از اذیت کردن های فیرات بهش میگه…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۸ سریال ترکی محکوم
قسمت ۱۸ سریال ترکی محکوم

قسمت ۱۸ سریال ترکیه ای محکوم

فردای روز بعد وقتی همه از خواب بیدار می شوند مامورها سرشماری را شروع می کنند‌ سپس از طرف باریش و وسایلی برای آنها می آورد زندانی ها خوشحال می شوند و از باریش تشکر می کند. بعد از چند دقیقه به باریش اطلاع می دهند که ملاقاتی دارد….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۷ سریال ترکی محکوم
قسمت ۱۷ سریال ترکی محکوم

قسمت ۱۷ سریال ترکیه ای محکوم

پاشا و فیرات که در پشت کامیون پنهان شدن بعد از مدتی سردشون میشه اما چاره ای ندارد جز صبر کردن کامیون به طرف مرکز زندان بعدی حرکت می کنه….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۶ سریال ترکی محکوم
قسمت ۱۶ سریال ترکی محکوم

قسمت ۱۶ سریال ترکیه ای محکوم

فردای روز قتل پلیس ها به خانه فیرات میرن تا آنجا را بررسی کنند تو راهرو علی را می بینند و ازش درباره اتفاق دیشب سوال میپرسن علی بهشون میگه من دیشب از سروصدا فهمیدم که دعوای خانوادگی تو خونه اتفاق افتاده اما خودمو دخالت ندادم و به خانه ام رفتم……. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۵ سریال ترکی محکوم
قسمت ۱۵ سریال ترکی محکوم

قسمت ۱۵ سریال ترکیه ای محکوم

باریش به خانه ساشا میره و باهاش دعوا می کند که چطور گذاشته یه پسر ۱۸ ساله از دستش در بره و فرار کنه. ساشا بهش میگه همان روزی که علی از زندان آزاد شد رفت به بیمارستان و……. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۴ سریال ترکی محکوم
قسمت ۱۴ سریال ترکی محکوم

قسمت ۱۴ سریال ترکیه ای محکوم

مادر زینب و بکیر به خاطر شوک عصبی که بهش دست داده بود در بیمارستان بستری شده. فیرات در زندان به مشخصات علی که در پرونده اش نوشته است نگاه می کند و به یاد می‌آورد که علی متولد سال ۲۰۰۳ هستش و یک خواهر به نام الیف داره که دچار نارسایی کلیه هستش و در بیمارستان بستریه…….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۳ سریال ترکی محکوم
قسمت ۱۳ سریال ترکی محکوم

قسمت ۱۳ سریال ترکیه ای محکوم

فیرات با شنیدن این قضیه حسابی شوکه میشه و از روی صندلی پایین می آید او با ناباوری میگه تو دیگه کی هستی؟ تو با خانواده من چیکار کردی؟ و به طرفش حمله میکنه و با صدای بلند چند بار ازش میپرسه کی هست و چیکار کرده اما علی هیچ جوابی ندارد تا بهش بده……. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۲ سریال ترکی محکوم

قسمت ۱۲ سریال ترکیه ای محکوم

نگهبان زندان حاجی و فیرات را به حیاط می برد تا دیوارهای آنجا را رنگ کنند. حاجی از فیرات میپرسه که چه چیزهایی یادش اومده سپس نقاشی ماهی را روی دیوار می کشد و بهش میگه همچین طرحیو تو انفرادی کشیده بودی فیرات تعجب می کند و تو فکر فرو میره و به یاد می آورد…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۱ سریال ترکی محکوم
قسمت ۱۱ سریال ترکی محکوم

قسمت ۱۱ سریال ترکیه ای محکوم

فیرات از مادر زنش می پرسد که چرا واسش پول واریز میکنه مادر زینب بهش میگه تو مراسم خاکسپاری دخترم آروم در گوشم گفتی که مبادا خانه را تمیز کنیم! سپس بهش میگه که من باور ندارم که تو همچین کاری کرده باشی فیرات از حرف خودش به مادر زینب تو فکر فرو میره و تعجب می کنه……. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۰ سریال ترکی محکوم
قسمت ۱۰ سریال ترکی محکوم

قسمت ۱۰ سریال ترکیه ای محکوم

جمره پیش یک روانشناس میره تا درباره اینکه چه چیزهایی کمک می‌کند تا حافظه فیرات هرچه سریعتر برگردد ازش بپرسد. دکتر بهش میگه باید بیشتر با وسایل و مکان هایی که قبلاً در آنجا رفت و آمد می کرده بره و با آنها روبرو بشه تا بتواند به خاطر بیاورد……. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۹ سریال ترکی محکوم
قسمت ۹ سریال ترکی محکوم

قسمت ۹ سریال ترکیه ای محکوم

رئیس زندان پیش بکیر میره و بهش میگه که اگه بفهمم به فیرات کمک کردی تو بد دردسری میافتی. تو حیاط زندان فیرات پیش حاجی میره و بهش میگه که روی زمین چه نوشته هایی بود حاجی بهش میگه نوشته بود زنگ در و بقیه اش را بهت نمیگم کم کم بهت میگم فیرات از این کار حاجی عصبی میشه…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۸ سریال ترکی محکوم
قسمت ۸ سریال ترکی محکوم

قسمت ۸ سریال ترکیه ای محکوم

باریش و ساشا در حال تمرین شمشیربازی در خانه هستند باریش کلافه میشه و به ساشا میگه آخرسر زاهد متوجه میشه که من ساواش نیستم اونم از طرز شمشیر بازی کردنم! ساشا ازش میخواد تا به جای غر زدن و وقت تلف کردن بچسبه به تمرین…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۷ سریال ترکی محکوم
قسمت ۷ سریال ترکی محکوم

قسمت ۷ سریال ترکیه ای محکوم

فیرات در شب حادثه در حالی که عکسی تو دستش داره با عصبانیت سر زینب فریاد میکشه و میگه تو بعد از این همه سال زندگی مشترک به من خیانت کردی! سپس با چاقو بالای سر زینب که غرق خون روی زمین افتاده می نشیند. فیرات در زندان نشسته و در حال خواندن پرونده خودش هست….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۶ سریال ترکی محکوم

قسمت ۶ سریال ترکیه ای محکوم

باریش به طرف ساختمان تاسیسات فرار می کند و به دنبال او می رود و او را در همان جا گیر می‌اندازد. فیرات به باریش میگه که دیگه همه چیز تموم شده و فهمیده که باریش هست نه ساواش….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۵ سریال ترکی محکوم
قسمت ۵ سریال ترکی محکوم

قسمت ۵ سریال ترکیه ای محکوم

در گذشته؛ فیرات در حمام نشسته و با چاقو روی بدنش نوشته ای را هک میکند. دکتر ها علی رغم تمام تلاش هایی که کردن موفق نمیشن تا ساواش را به زندگی برگرداند در نهایت ساواش یساری می میرد. باریش در نقش ساواش گریه میکند و خودش را ناراحت نشان می دهد فیرات که به این موضوع شک کرده…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۴ سریال ترکی محکوم
قسمت ۴ سریال ترکی محکوم

قسمت ۴ سریال ترکیه ای محکوم

در گذشته؛ فیرات در حمام نشسته و با چاقو روی بدنش نوشته ای را هک میکند. دکتر ها علی رغم تمام تلاش هایی که کردن موفق نمیشن تا ساواش را به زندگی برگرداند در نهایت ساواش یساری می میرد. باریش در نقش ساواش گریه میکند و خودش را ناراحت نشان می دهد فیرات که به این موضوع شک کرده…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳ سریال ترکی محکوم
قسمت ۳ سریال ترکی محکوم

قسمت ۳ سریال ترکیه ای محکوم

ساواش با ضربه‌ای که باریش به سرش زده بود روی زمین می‌افتد و نمیتونه تکان بخورد باریش کنارش می نشیند و خاطره از دوران کودکی برای او تعریف میکنه و میگه یادته یک روز تو باغ رفته بودیم و تو ازم خواستی تا برم بالای درخت و سیب واست بچینم؟…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲ سریال ترکی محکوم
قسمت ۲ سریال ترکی محکوم

قسمت ۲ سریال ترکیه ای محکوم

فیرات در انفرادی چشمش به زخم روی پایش می افتد و با یادآوری آخرین روزی که تو ذهنش داره چیزی به یادش نمیاره که باعث شده باشه اونو توی انفرادی بندازند سپس با یادآوری حرف همکارش که باعث مرگ زن و بچه اش شده وحشت می کنه و نمیدونه که ماجرا از چه قراره…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱ سریال ترکی محکوم
قسمت ۱ سریال ترکی محکوم

قسمت ۱ سریال ترکیه ای محکوم

تمام ماشین های پلیس دنبال زندانی میگردن که از زندان فرار کرده. فیرات که همان زندانی هست خودشو از تو جنگل به جاده میرسونه و رو زمین میشینه. در زمان های گذشته؛ فیرات در خانه خود در حال آماده شدن است که به سر کار بره….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا