خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی مستاجر بی نقص

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی مستاجر بی نقص Kusursuz Kiraci را مطالعه می کنید، با ما همراه باشید. مستاجر بی نقص ( Kusursuz Kiraci ) ، که با نام مستاجر کامل نیز شناخته می شود ، این سریال درام ترکیه ای با هنرنمایی سرکای توتونجو و دیلان چیچک دنیز ، داستان یک خبرنگار جوان پس از نقل مکان به آپارتمانی تازه و مرموز را دنبال می کند. اولین قسمت سریال مستاجر بی نقص ( Kusursuz Kiraci ) سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ از شبکه فاکس ترکیه پخش شد و از ۶ بهمن ۱۴۰۱ پخش دوبله فارسی خود را از شبکه جم تیوی و جم تیوی پلاس آغاز کرده است. این سریال زیبا راس روزهای فرد ساعت ۲۰:۰۰ بر روی آنتن می رود و یک ساعت بعد از شبکه جم پلاس پخش می شود. تکرار این سریال در ساعت های ۰۰:۰۰، ۱۲:۰۰، ۱۷:۰۰ پخش می شود.

سریال ترکی مستاجر بی نقص
سریال ترکی مستاجر بی نقص

خلاصه داستان سریال ترکی مستاجر بی نقص

سریال درباره روابط میان ساکنین یک آپارتمان است. “مونا” که از دانشگاه مارمارا بخش روزنامه‌نگاری فارغ‌التحصیل شده و در روزنامه‌ی اینترنتی “حوادث” کار می‌کند و “یعقوب” که در رشته عکاسی از دانشگاه هنرهای زیبای معمار سینان فارغ‌التحصیل شده است و به عنوان خبرنگار برای روزنامه‌ی اینترنتی “حقایق” کار میکند، نقش‌های اصلیِ این داستان هستند. یعقوب بر عکس مونا نگاه عمیقی به روزنامه‌نگاری ندارد و زندگی را به تمسخر می‌گیرد…


 

 

قسمت ۱۶ سریال ترکی مستاجر بی نقص
قسمت ۱۶ سریال ترکی مستاجر بی نقص

قسمت ۱۶ سریال مستاجر بی نقص

نیهات از خواب بیدار میشه که میبینه سوزی بیداره و وقتی میبینه بی حاله بهش پیشنهاد میده برن صبحانه یا قهوه ای چیزی بخورن اما سوزی با بی میلی میگه نه نمیخوام میل ندارم حوصله هم ندارم. مادام حاضر میشه و با قاب عکس همسرش حرف میزنه و از روی دلتنگیش عکسشو میبوسه.….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۵ سریال ترکی مستاجر بی نقص
قسمت ۱۵ سریال ترکی مستاجر بی نقص

قسمت ۱۵ سریال مستاجر بی نقص

سوزی و شوهرش نیهات حاضر شدن تا به سرکار برن. مونا و یعقوب با دیدن مادام باهاش سلام و احوالپرسی میکنن و یعقوب از جواهرات مروارید مادام تعریف میکنه که سوزی میشنوه. آنها با دیدن سوزی میرن پیشش و مونا از رنگ موهاش تعریف میکنه و میپرسه چه شماره ای استفاده میکنه سپس به یعقوب اشاره میکنه..….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۴ سریال ترکی مستاجر بی نقص

قسمت ۱۴ سریال مستاجر بی نقص

مرت با دیدن پلین پیشش میره و میگه برنامه شب سینما سرجاشون دیگه؟ پلین میگه آره الان میرم کلاس ساعت ۸ شب میبینمت مرت میگه چه ژانری فیلم بگیرم؟ پلین میگه اکشن. مونا تو خبرگذاری در حال نوشتن خبر درباره سنگول هست که فاتح میگه برو همون پرورشگاهی که سنگول توش بزرگ شده.….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۳ سریال ترکی مستاجر بی نقص
قسمت ۱۳ سریال ترکی مستاجر بی نقص

قسمت ۱۳ سریال مستاجر بی نقص

مونا و لیلا سر قرار با هم دیگه میرن مونا که فهمیده دختری که در حادثه آتش سوزی کشته شده سنگل از بچه های پرورشگاه بوده حسابی به هم میریزه و با حالی بد این موضوع را با لیلا در میون میزاره. بعد از کمی حرف زدن مونا به لیلا میگه اون یادداشت تو صندوقچه کار تو بوده آره؟.….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۲ سریال ترکی مستاجر بی نقص
قسمت ۱۲ سریال ترکی مستاجر بی نقص

قسمت ۱۲ سریال مستاجر بی نقص

مرت منتظر خبری از پلین هستش که یک پیام بده اما چیزی دریافت نمیکنه که همین باعث کلافگیش میشه. سوزی برای خانه ی پلین اینا دلمه میبره که سر میز شام پدر پلین از مرت تعریف میکنه که پلین برای اینکه مرت را خراب کنه میگه بهم پیام داده تا بریم سینما اما میبینه ری اکشنی نشون نمیده.….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۱ سریال ترکی مستاجر بی نقص
قسمت ۱۱ سریال ترکی مستاجر بی نقص

قسمت ۱۱ سریال مستاجر بی نقص

مونا به دفتر مجله به اتاق افق میره و ازش میخواد دوباره بهش یه فرصت بده که افق قبول نمیکنه همان موقع یکی از کارکنان میاد و میگه آقا افق رفعت زنگ زد قبل از اینکه بره سر صحنه آتیش سوزی حال مادرش بد شده داره میره فرودگاه نمیره اونجا افق بهش میگه خوب یکی دیگه رو بفرست….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۰ سریال ترکی مستاجر بی نقص
قسمت ۱۰ سریال ترکی مستاجر بی نقص

قسمت ۱۰ سریال مستاجر بی نقص

یعقوب وقتی به خانه برمیگرده یکی ار همسایه ها را میبینه و باهاش گرم صحبت میشه. او بوت های مونارو دم در میبینه و میگه اونا مال مونا نیست؟ سهمیه خانم میگه نه اینا مال پلینه! یعقوب میگه شما اینجا چیکار میکنین؟ نکنه جمع شدین؟ سهمیه میگه نه کوکی درست کرده بود اومدیم..….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۹ سریال ترکی مستاجر بی نقص
قسمت ۹ سریال ترکی مستاجر بی نقص

قسمت ۹ سریال مستاجر بی نقص

مونا در حال رفتن به واحد خودش هست، همه ی همسایه ها که تو خونه جنید جمع شدن جلوشو تو راهرو میگیرن و میگن ما تصمیم گرفتیم بهت سهم بدیم در ازاش به یعقوب چیزی نگی سپس میپرسن میخوای به یعقوب بگی؟ مونا میگه امشب نه ولی به زودی میگم و به خانه میره..….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۸ سریال ترکی مستاجر بی نقص
قسمت ۸ سریال ترکی مستاجر بی نقص

قسمت ۸ سریال مستاجر بی نقص

گذشته؛ در پروشگاه لیلا میره یه چاقو برمیداره از کابینت و دست خودش را میبره و به مونا میده و میگه حالا نوبت توعه، مونا هم دستش را میبره و انگشتای خونیشونو به هم میزنن و میگن خواهرمی تا زمان مرگ سپس چاقو را تو صندوقچه میزارن و میگن به عنوان یادگاری نگهش میداریم..….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۷ سریال ترکی مستاجر بی نقص
قسمت ۷ سریال ترکی مستاجر بی نقص

قسمت ۷ سریال مستاجر بی نقص

سوزی همسایه یعقوب با شوهرش سر اینکه بیرون رفته بوده و حلقه اش تو انگشتش نیست دعوا میکنه سپس او میگه حتما تو حمامه اما وقتی سوزی میره میبینه میگه نه اینجا نیست! سپس ازش میپرسه پس کجاست؟ شوهرش میگه حتما صبح که داشتیم دیوار میکندیم.….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۶ سریال ترکی مستاجر بی نقص
قسمت ۶ سریال ترکی مستاجر بی نقص

قسمت ۶ سریال مستاجر بی نقص

یعقوب فلشی که از کمیسر پیچونده بود را تو لپ تاپ میزاره و با دیدن فیلمی که نشون میده زهره شوهرشو تو بیمارستان خفه کرده و حسابی خوشحال میشه و میگه این گنجیه واسه خودش! سپس به مونا زنگ میزنه تا به جای عکس هایی که ازش دزدیده اونو بده بهش.….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۵ سریال ترکی مستاجر بی نقص
قسمت ۵ سریال ترکی مستاجر بی نقص

قسمت ۵ سریال مستاجر بی نقص

مونا به یکی از دوستاش زنگ میزنه و میگه اورهان برای یه خبر دنبال یه نفر میگردم میتونی بهم کمک کنی؟ اورهان تایید میکنه. مونا فردای ان روز به آشپزخانه میره و در حال خوردن قهوه هست که با اومدن یعقوب دوباره درباره عکس اون مردی که با ماسک بود میپرسه….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۴ سریال ترکی مستاجر بی نقص

قسمت ۴ سریال مستاجر بی نقص

مونا با باز کردن پاکت میبینه عکسی از عمو مظفر روی زمین است که با خودش میگه تو کی هستی؟ و از راهرد پایین میره تا ببینه با کی روبرو میشه و کی اون پاکتو انداخته اونجا که با مادام روبرو میشه. او ازش میپرسه چی شده؟ مونا میگه کسیو ندیدین تو راهرو؟ او میپرسه واسه چی؟….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳ سریال ترکی مستاجر بی نقص
قسمت ۳ سریال ترکی مستاجر بی نقص

قسمت ۳ سریال مستاجر بی نقص

مونا وقتی خوابه یه نفر وارد اتاقش میشه و با برداشتن گوشیش یه عکس از او تو خواب و یه عکسی دونفره با او میگیره. در حین عکس گرفتن مونا از خواب بیدار میشه و با دیدن او جیغ میزنه سپس باهاش درگیر میشه و میخواد از خودش دفاع کنه که اونو هل میده و میوفته رو زمین و از سرش خون میاد….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲ سریال مستاجر بی نقص
قسمت ۲ سریال مستاجر بی نقص

قسمت ۲ سریال مستاجر بی نقص

دوتا از همسایه های یعقوب و مونا سر صدای بلند آهنگ پسرشون دعواشون میشه. همسایه های دیگه رابطه خوبی باهمدیگه دارن. مونا تو اتاقش در حال گوش دادن به اخبار است که یعقوب میگه من دارم میرم مونا در را باز میکنه و میگه باشه یعقوب میگه من به دوستام قول دادم دارم میرم….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱ سریال ترکی مستاجر بی نقص
قسمت ۱ سریال ترکی مستاجر بی نقص

قسمت ۱ سریال مستاجر بی نقص

مردی از صندوق پستی چند پاکت نامه بر می دارد و به خانه اش میرود در یکی از آن پاکت ها عکس دختر جوانی هست. وقتی میخواد نامه را بخواند زنگ در خانه اش به صدا در میاد و با باز کردن در به آن طرف میگه تو اینجا چیکار می کنی؟….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا