خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی بوی توت فرنگی + عکس

سریال ترکی بوی توت فرنگی از منبع معتبر IMDB امتیاز ۴٫۸/۱۰ را گرفته است که امتیاز چندان جالبی نیست و کمی از متوسط پایین تر است. این سریال ترکیه ای در ژانر کمدی و عاشقانه ساخته شده است. کارگردانی این مجموعه برعهده فیلیز پاکمن می باشد. بازیگران اصلی این سریال Demet Özdemir , Yusuf Çim , Mahir Günşiray, Murat Başoğlu , Laçin Ceylan , Ekin Daymaz , Mine Tugay هستند.

سریال بوی توت فرنگی

خلاصه داستان سریال بوی توت فرنگی

داستان این سریال در مورد دو فرد متضاد به هم به نام آصلی و بوراک می باشد که آصلی در یک شیرینی فروشی کار می کند و قصد دارد سفارشی را به یک مشتری تحویل دهد. طی یک حادثه که ممکن بود زیر ماشین بوراک له شود ، از این حادثه نجات پیدا می کند اما کیکی که دستش بود می افتد و پخش زمین می شود. آصلی به شدت عصبانی شده و بوراک را سرزنش می کند و پس از این اتفاق از کارش اخراج می شود و به همین دلیل عصبانیتش نسبت به بوراک بیشتر می شود بوراک هم فردی خوش گذران است که دردسر های زیادی درست می کند و به همین دلیل پدرش او را به بودروم می فرستد تا در آنجا در یک هتل کار کند. آصلی هم از استانبول به بودروم نقل مکان می کند و این دو در آنجا دوباره با هم روبرو می شوند. این برخوردهای زیاد بین آصلی و بوراک منجر به شایعاتی می شود که این دو عاشق هم هستند. بوراک برای اینکه به این شایعات پایان بدهد ، مجبور میشود به دروغ شایعه کند که آصلی عاشق ولکان است.


قسمت ۶۳ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۶۳ سریال بوی توت فرنگی

غنچه به خانه پیش آسلی می رود و آنها درد دل میکنند. کمی بعد، اردم و بوراک دم پنجره خانه آسلی می روند و بوراک با چیدن شمع و گل روی زمین، آسلی را غافلگیر می‌کند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۲ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۶۲ سریال بوی توت فرنگی

آسلی به خانه می رود و در اتاق خود گریه میکند. او نقاشی که از بوراک کشیده بود را نیز پاره میکند. او نمی‌تواند حقیقت را به امل بگوید و فقط میگوید که با بوراک بحث کرده است … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۱ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۶۱ سریال بوی توت فرنگی

اردم تصمیم می‌گیرد که به غنچه پیشنهاد ازدواج بدهد. او کیک می پزد و آشپزخانه را تزیین میکند. سپس به غنچه پیام میدهد و به دروغ میگوید که آنجا آتش گرفته است … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۰ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۶۰ سریال بوی توت فرنگی

باشاک به امل پیشنهاد کار داده و میگوید که به یک راننده نیز احتیاج دارد. امل خوشحال شده و تصمیم می‌گیرد به خلیل خبر بدهد … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۹ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۵۹ سریال بوی توت فرنگی

غنچه و اردم آشپزخانه را تزیین کرده و کیک را آماده کرده اند. غنچه با آسلی تماس میگیرد و به بهانه سفارش جدید از او میخواهد که به کافه بیاید … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۸ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۵۸ سریال بوی توت فرنگی

آسلی به خانه می رود و ماجرای پیشنهاد کار جدید و گرفتن پول از کافه را به امل میگوید و امل نیز خوشحال می شود. بوراک پیش خلیل می رود و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۷ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۵۷ سریال بوی توت فرنگی

شب، بوراک با ناراحتی به اتاق آسلی می رود و روی تخت او می خوابد. صبح، سلدا در خانه دنبال بوراک میگردد و متوجه می شود که او به اتاق اسلی رفته است …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۶ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۵۶ سریال بوی توت فرنگی

امل با شنیدن واقعیت، شوکه شده و از آسلی عصبانی می شود. او به آسلی میگوید که همین حالا باید وسایلشان را جمع کنند و از آنجا بروند …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۵ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۵۵ سریال بوی توت فرنگی

سینان به اتاق ادا می رود و در مورد عروسی با او صحبت میکند. ادا میگوید که برای او سخت است که برای عقد پیش آنها باشد، اما برای عروسی به مراسم می رود…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

خلاصه داستان قسمت ۵۴ سریال بوی توت فرنگی

آسلی پنهانی با بوراک تلفنی صحبت میکند. امل به اتاق می آید و آسلی هول می شود. او میگوید که با غنچه صحبت می‌کرده است …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

خلاصه داستان قسمت ۵۳ سریال بوی توت فرنگی

بوراک و ولکان، غنی و افرادش را به شدت کتک می زنند و سپس برمیگردند. آسلی از اینکه بوراک جواب تماس او را نمیدهد نگران می شود …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

خلاصه داستان قسمت ۵۲ سریال بوی توت فرنگی

سینان با نهاد تماس میگیرد و ماجرا را توضیح میدهد و از او در مورد باشاک سوال میکند. نهاد میگوید که او روز گذشته باشاک را دیده و تهدید کرده است، اما کاری با او نکرده است …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

خلاصه داستان قسمت ۵۱ سریال بوی توت فرنگی

بوراک و ولکان، غنی و افرادش را به شدت کتک می زنند و سپس برمیگردند. آسلی از اینکه بوراک جواب تماس او را نمیدهد نگران می شود و…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

خلاصه داستان قسمت ۵۰ سریال بوی توت فرنگی

آسلی ماجرا را برای بوراک تعریف میکند. بوراک میگوید که آنها باید زودتر در مورد رابطه شان با خانواده ها صحبت کنند. او سپس ماجرای آمدن غنی را به آسلی میگوید …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

خلاصه داستان قسمت ۴۹ سریال بوی توت فرنگی

چایلا به اتاق بوراک می رود و به او میگوید که قرار است چند روزی را در آنجا بماند و از بوراک پرستاری کند تا حال او خوب شود …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

خلاصه داستان قسمت ۴۸ سریال بوی توت فرنگی

در خانه الچین چایلا را بخاطر رفتارهایش نصیحت میکند و از او میخواهد پیش مشاور برود، اما چایلا میگوید که او خوب است و مشکلی ندارد…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

خلاصه داستان قسمت ۴۷ سریال بوی توت فرنگی

آسلی و بوراک به مهمانی دانشگاه می روند. آنها با یکدیگر مشغول رقصیدن می شوند. کمی بعد بوراک برای کاری از کنار آسلی می رود … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

خلاصه داستان قسمت ۴۶ سریال بوی توت فرنگی

شب، آسلی و بوراک و غنچه و اردم در خانه ویلایی مشغول بازی هستند. نهاد و سلدا به همراه سینان و الچین برای شام به رستوران می روند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

خلاصه داستان قسمت ۴۵ سریال بوی توت فرنگی

آسلی تصمیم دارد به آتلیه نقاشی برود و بوراک او را می رساند. قبل از اینکه آسلی داخل برود، ولکان با او تماس میگیرد … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

خلاصه داستان قسمت ۴۴ سریال بوی توت فرنگی

در مراسم شرکت الچین، چایلا مقابل خبرنگاران جایزه خود را به خیریه بورسیه برای دانشجویان نیازمند تقدیم میکند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

خلاصه داستان قسمت ۴۳ سریال بوی توت فرنگی

آسلی و غنچه و اردم در کافه خود مشغول تمیزکاری و آماده سازی هستند و از اینکه خودشان صاحب شغلی شده اند خوشحالند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

خلاصه داستان قسمت ۴۲ سریال بوی توت فرنگی

صبح سر میز صبحانه، نهاد امل را صدا زده و میگوید که با درخواست بورسیه آسلی موافقت شده و او باید برای اقدام به شرکت برود … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۱ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۴۱ سریال بوی توت فرنگی

بوراک دم خانه غنچه می رود و با او تماس میگیرد. آسلی از غنچه میخواهد که به بوراک نگوید او آنجاست، اما غنچه گوشی را به آسلی میدهد … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۰ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۴۰ سریال بوی توت فرنگی

چایلا به شرکت مادرش می رود و پنهانی دنبال پرونده مسابقه آسلی میگردد و آن را پیدا میکند. آسلی به کلاس طراحی خود می رود … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۹ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۳۹ سریال بوی توت فرنگی

بوراک عصبی شده و دم خانه عمویش می رود. او از ولکان میخواهد تا آسلی را صدا بزند. ولکان میگوید که آسلی خواب است و از بوراک میخواهد با او کاری نداشته باشد … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۸ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۳۸ سریال بوی توت فرنگی

آسلی به خانه نهاد پیش ولکان و ادا می رود. آنها برای آسلی در مورد برگشتن مادرشان تعریف می‌کنند. ادا با ولکان بحث کرده و به اتاقش می رود … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۷ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۳۷ سریال بوی توت فرنگی

سینان پیش الچین می رود تا با او حرف بزند. الچین بخاطر دروغ سینان در مورد رضایت ادا از رابطه آنها ، از سینان ناراحت است و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۶ سریال ترکی بوی توت فرنگی + عکس

خلاصه داستان قسمت ۳۶ سریال بوی توت فرنگی

سینان با الچین تماس میگیرد و از ناراحتی و دلخوری او متوجه اتفاقات شب گذشته در مورد بوراک و چایلا می شود. او سپس سر میز صبحانه … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۵ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۳۵ سریال بوی توت فرنگی

ادا با دوستش جانسو بیرون می رود و در مورد اتفاقات اخیر و دیدن مادرش با او درد و دل میکند. او با اینکه از نبودن مادرش در تمام این مدت ناراحت است … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۴ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۳۴ سریال بوی توت فرنگی

چایلا به ولکان میگوید که از همه چیز خبر دارد و میداند که ماجرا از هتل بودروم شروع شده و آنها بخاطر ماجرای اخبار در مورد بوراک، آسلی را به عنوان دوست دختر ولکان معرفی کرده اند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۳ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۳۳ سریال بوی توت فرنگی

آسلی تا شب نگران بوراک است. بوراک به بار رفته و مشروب می خورد. آسلی با او تماس میگیرد، اما وقتی صدای موزیک را می شنود، از تصور اینکه بوراک به خوشگذرانی رفته است … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۲ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۳۲ سریال بوی توت فرنگی

آسلی و ولکان به مهمانی می رسند. همه سر میز می روند. کمی بعد، طبق حدس چایلا، بوراک نیز به آنجا می آید. او از دیدن ولکان و آسلی کنار یکدیگر سر میز حرصش میگیرد و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۱ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۳۱ سریال بوی توت فرنگی

آسلی به خانه آمده و به امل میگوید که بخاطر آماده شدن برای دانشگاه و خواندن درسهایش، از کار استعفا داده تا بتواند درس بخواند. امل نیز از این کار او استقبال میکند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۰ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۳۰ سریال بوی توت فرنگی

در باز شده و خلیل داخل می آید و سریع به آنها میگوید که کسی داخل می آید. آسلی با دیدن خلیل شوکه و معذب می شود. بوراک سریع از اتاق رخت شور خانه بیرون می آید … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

خلاصه داستان قسمت ۲۹ سریال بوی توت فرنگی

ولکان پیشنهاد میدهد که به مناسبت آشتی او و آسلی، برای شام بیرون بروند و دور هم جشن بگیرند. ادا استقبال کرده و آسلی را به اتاقش می برد تا به او لباس بدهد … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۸ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۲۸ سریال بوی توت فرنگی

باغبان به خانه نهاد می رود تا گل‌های روز قبل را چک کند. او وقتی می بیند که همه گلها به خوبی کاشته شده اند، از این کار بوراک تعجب میکند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۷ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۲۷ سریال بوی توت فرنگی

آسلی سریع به سمت خانه رفته و مقابل امل طبیعی برخورد میکند. سپس به اتاقش رفته و با خوشحالی و حس خوب از تجربه های جدید با بوراک، به تختش می رود و با بوراک پیامک بازی میکند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۶ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۲۶ سریال بوی توت فرنگی

بعد از رفتن چایلا، بوراک با آسلی تماس میگیرد اما او جواب نمی‌دهد.بوراک متوجه می شود که آسلی حرفهای او و چایلا را شنیده و برای همین رفته است…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۵ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۲۵ سریال بوی توت فرنگی

بوراک به آسلی پیام میدهد و از او میخواهد به حیاط برود تا مسأله مهمی را به او بگوید. آسلی ابتدا قصد رفتن ندارد، اما کنجکاو شده و به حیاط می رود …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۴ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۲۴ سریال بوی توت فرنگی

ادا در اتاق خود مانده و کسی را راه نمی‌دهد. سینان سعی دارد با او صحبت کند اما ادا جواب او را نمی‌دهد. کمی بعد، ولکان به خانه آمده و …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۳ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۲۳ سریال بوی توت فرنگی

بوراک و آسلی در تفریح گاه سوار قایق شده و در دریاچه هستند. آسلی از کودکی هایش در آن منطقه و خاطراتش با پدرش برای بوراک تعریف میکند …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۲ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۲۲ سریال بوی توت فرنگی

بوراک در پمپ بنزین نگه داشته تا خرید کند. چایلا با بوراک تماس گرفته و بوراک که نمیخواهد جواب او را بدهد، گوشی اش را خاموش میکند…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۱ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۲۱ سریال بوی توت فرنگی

غنچه تنها در خانه نشسته و با اردن تلفنی صحبت میکند.کمی بعد در می زنند و وقتی غنچه در را باز میکند، اردم را میبیند که با لباس و ظاهر زنانه آمده است تا همسایه ها شک نکند… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۰ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۲۰ سریال بوی توت فرنگی

ولکان در حال رانندگی، با دیدن عکسها به شدت عصبی می شود. آسلی متوجه تغییر حال ولکان شده و از او میخواهد که گوشه ای پارک کند تا و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۹ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۱۹ سریال بوی توت فرنگی

شب، دنیز با ولکان تماس گرفته و در حین صحبت، از رابطه ولکان با آسلی سوال می پرسد. ولکان میگوید که آنها فرمالیته دوست شده بودند و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

خلاصه داستان قسمت ۱۸ سریال بوی توت فرنگی

در دفتر کلوپ، بوراک از اینکه باید تمام پرونده ها را مرتب کند کلافه شده و نمیخواهد این کار را به تنهایی انجام دهد. او با بخش کافه تماس گرفته و… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

خلاصه داستان قسمت ۱۷ سریال بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۱۶ سریال بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۱۵ سریال بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۱۴ سریال بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۱۳ سریال بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۱۲ سریال بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۱۱ سریال بوی توت فرنگی

قسمت ۱۰ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۱۰ سریال بوی توت فرنگی

قسمت ۹ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۹ سریال بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۸ سریال بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۷ سریال بوی توت فرنگی

قسمت ۶ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۶ سریال بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۵ سریال بوی توت فرنگی

قسمت ۴ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۴ سریال بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۳ سریال بوی توت فرنگی

قسمت ۲ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۲ سریال بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۱ سریال بوی توت فرنگی

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا