خلاصه داستان قسمت اول سریال گیسو

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت اول سریال گیسو را می خوانید: سریال عاشقانه ۲ با نام جدید سریال گیسو ، درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی از جمله پول‌شویی است و با توجه به ساخت سریال‌های مختلفی که روابط رومانتیک در آن ها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب، تحولی اساسی در داستان صورت گرفته است.

پس از پخش قسمت اول سریال گیسو از شبکه نمایش خانگی می توانید خلاصه آن را در این مطلب بخوانید: سریال گیسو در ادامه سریال عاشقانه ساخته می شود و باید دید که انتهای این داستان عاشقانه منوچهر هادی به کجا می رسد.

رضا به سراغ پدرش رفته است و آن جا عصبی تر از همیشه خبر زنده بودن گیسو را به همراه مدارکی که او بر علیه پدرش برایش فرستاده است را می دهد و می رود که حاج یونس را عمیقا به فکر فرو می برد و ماجرا را با پسر دیگرش درمیان می گذارد که او تصمیم می گیرد تا کار گیسو را برای بار دوم یکسره کند.

سهیل ماشینی که از پیمان برداشته است را برای درآمد زایی در اختیار آفرود باز ها قرار می دهد که در یکی از مسابقات آن ها چپ می کنند و ماشینش را نیز از دست می دهد و ناراحت به مسافرخانه ای که در آن زندگی می کند، می رود و متوجه آمدن پگاه همسرش می شود.

پگاه از او می خواهد که قبل از جداییشان بچه دار شوند که در ابتدا باعث شوکه شدن سهیل می شود و توضیح می دهد که بچه ای را به سرپرستی قبول کنند و بعد از آن پگاه پولی را برای این کار سهیل به او بدهد که او قبول می کند.

رضا به همراه دخترش به خرید رفته اند و بعد از برگشتن به خانه با جسم بی جان همسرش رو به رو می شوند و او را به بیمارستان می رسانند که دکتر ها مرگ ریحانه را تایید می کنند.

رضا، دخترش دنا را در آغوش می گیرد و می گوید مامانش دیگر درد نمی کشد و به جای خوبی رفته است و هر دو باهم گریه می کنند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا