خلاصه داستان قسمت بیستم سریال باخانمان

سریال باخانمان به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی برزو نیک ‌نژاد برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شده است. این سریال هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پخش می شود که خلاصه داستان قسمت بیستم آن را در این پست می خوانید:

قسمت بیستم سریال باخانمان

گوهر سرقرار با مردی که با او تلفنی صحبت کرده بود می‌رود که گویا برادرش کاوه است و باهم درباره ازدواج و خاستگاری اش صحبت می‌کنند.
کوهیار و ناصر سینگ به مغازه احمد آقا رفته است و از او کت و شلوار برای مراسم خاستگاری گوهر می‌گیرند و با برداشتن کلی وسیله از مغازه با گول زدن احمد آقا از آن‌جا می‌روند.
حوریه و ناصر در خانه باهم بحث می‌کنند و ناصر می‌گوید که به روزی که گوهر به دنیا آمده بود فکر می‌کردم و حالا موقع ازدواجش شده است و از خاطره ترک کردنش می‌گویند که مسعود از راه می‌رسد و می‌گوید که همه چیز آماده است و میوه و شیرینی هم از سر راه می‌گیرند.
حوریه خانم به مسعود می‌گوید که محمدجواد را به مراسم خاستگاری گوهر دعوت کنند که مسعود می‌گوید فعلا وقتش نیست.
کوهیار و نگار در حال خرید کردن هستند که کوهیار دم یک دکه در روزنامه می‌بیند که عکس او و همکارش را چاپ کرده اند و با خریدن تمام روزنامه ها به سمت خانه می‌روند که گیر احمدآقا بقال می‌‌افتند و بعد از کلی کشمکش از دست او راحت می‌شوند و به خانه می‌روند.
مسعود به دانشگاه رفته است تا با آقای صبری صحبت کند که متوجه ناراحتی و بی‌اعصابی او می‌شود که آقاصبری می‌گوید به خاطر او تا به حال دوبار دروغ گفته است و مسعود از او خواهش می‌کند باز هم فرصت دوباره ای برای هیئت علمی به او بدهد‌.
مسعود بعد از شنیدن شکایات دانشجویان از او متوجه می‌شود که تمام آن کار کریم است و به سراغش می‌رود که کریم خبر پیدا کردن لوکیشن فیلم برداری خواهرش ملودی را می‌دهد.
حوریه و ناصر به همراه بچه هایشان باهم درباره چاپ شدن عکس کوهیار در روزنامه حرف می‌زنند و آماده می‌شوند تا به خانه بروند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا