خلاصه داستان قسمت بیست و سوم سریال باخانمان

سریال باخانمان به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی برزو نیک ‌نژاد برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شده است. این سریال هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پخش می شود که خلاصه داستان قسمت بیست و سوم آن را در این پست می خوانید:

قسمت بیست و سوم سریال باخانمان

مهری و سمانه به همراه مسعود در مطب او نشسته اند و مسعود قصد دارد ماجرای خانواده دومش را به او بگوید و در بین حرف های مهری خانم متوجه می‌شود که مصطفی‌خان پدر خوانده اش زن دوم دارد.
گوهر در دانشکده درحال رد شدن است که آرش به دنبالش می‌افتد و برای نفر اول شدنش در تحقیقات علمی تبریک می‌گوید.
محمدجواد در پارک با همسرش نرگس و بچه هایش به تفریح رفته اند و او از پیدا شدن مادر پدر واقعی اش می‌گوید که نرگس می‌گوید من و بچه ها فعلا توانایی پذیرش مادر پدر جدید او را نداریم.
مسعود به خانه حوریه خانم رفته است و ماجرای ازدواج پدرش مصطفی‌خان را به مادرش می‌گوید که ناصر پدرش نیز می‌فهمد و موقعیت را مناسب برای نزدیک شدن به مصطفی خان میابد و به سراغ او می‌رود و خودش را خبردار از ازدواجش می‌داند و از او اخاذی ‌می‌کند تا دهنش بسته باشد.
مصطفی‌خان در خانه فکرش مشغول است که رشید به سراغش می‌رود و با فهمیدن این‌که فردا‌ قرار است ناصر به استخر و جکوزی آن‌ها برود اوقاتش تلخ می‌شود و می‌رود.
ناصرخان در محل درحال درگیری با احمدآقا بقال است که محمدجواد از راه می‌رسد و می‌گوید که با ناصر آراسته کار دارد و خودش را معرفی می‌کند که با خوشحالی همدیگرو بغل می‌کنند و ناصرآقا با خوشحالی او را به سمت خانه اش می‌برد…

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا