خلاصه داستان قسمت بیست و هشتم سریال باخانمان

سریال باخانمان به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی برزو نیک ‌نژاد برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شده است. این سریال هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پخش می شود که خلاصه داستان قسمت بیست و هشتم آن را در این پست می خوانید:

قسمت بیست و هشتم سریال باخانمان

کوهیار برای صحبت با شریکش به پارک می رود که متوجه دستگیری او از طریق برادرش می شود و به سرعت به خانه برمی گردد تا با همسرش نگار فرار کنند که با مسعود درگیر می شود و مسعود سعی دارد تا او را راضی کند که خودش را به پلیس ها تحویل دهد.

از طرفی دیگر کاوه که از حال بد مادرش باخبر شده است به سختی خودش را از خانه ای که در آن زندانی شده است، آزاد می کند و در مسیر از لبو فروشی گوشی اش را قرض می گیرد تا با خواهرش صحبت کند.

در حین دعوای مسعود و کوهیار محمدجواد که مسئول پرونده او است به آن جا می رسد که باعث هول شدن کوهیار می شود و او از مسیر خانه طلعت خانم فرار می کند و نگار که درد زایمان اش گرفته توسط اختر قابله بچه اش را به دنیا می آورد اما کوهیار که در میانه راه پشیمان شده بود به خانه برمی گردد تا همراه با محمدجواد برود.

در همان زمان کاوه با گوهر تماس می گیرد و گوهر اشتباه با حرف هایش کاوه را به سوتفاهم می رساند که مادرشان مرده است و کاوه با شنیدن خبر از حال می رود و توسط همان کسانی که برایشان کار می کرد پیدا می شود و او را می برند.

کوهیار پس از دیدن بچه به دنیا آمده اش با محمدجواد می رود. همچنین محمدجواد از گفت دروغ بزرگی که خانواده اش به خاطر کوهیار به او گفته اند بیش از اندازه ناراحت است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا