خلاصه داستان قسمت بیست و هفتم سریال باخانمان

سریال باخانمان به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی برزو نیک ‌نژاد برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شده است. این سریال هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پخش می شود که خلاصه داستان قسمت بیست و هفتم آن را در این پست می خوانید:

قسمت بیست و هفتم سریال باخانمان

آرش با ملودی تماس می‌گیرد و می‌گوید که حال حوریه خانم مادرش خوب نیست و او را راضی می‌کند که به دیدن او بیاید و خودش به دنبالش می‌رود.
تمام بچه هایش کنارش جمع شده اند و کاوه نیز از طریق تماس تصویری با مادرش صحبت می‌کند و تصمیم می‌گیرد که از آن‌جا برود و مادرش را ببیند که با کسانی که او را در اتاق حبس کرده اند، درگیر می‌شوند.
جواب آزمایش های حوریه آمده و دکتر به آقا‌ ناصر می‌‌گوید که همسرش حامله است و بیماری قبلی اش نیز درمان شده است.
ملودی به دیدن مادرش می‌رود و دور هم با یکدیگر گپ می‌زنند…
کاوه در اتاقش حبس شده خوابیده است که مدیرش بالای سرش رفته است و دستور می‌دهد که او تنها در همین اتاق بماند و تا رد شدن بارها جایی نرود.
ناصر و مسعود به اتاق حوریه‌خانم رفته اند و ناصر می گوید که حوریه بیمار نیست و باردار است که باعث شوک حوریه می‌شود و از عصبانیت داد می‌زند و دنبال ناصر می‌افتد.
حوریه مرخص شده است و به خانه رفته اند که با گوهر درباره اسم بچه صحبت می‌کنند که نگار به جمعشان اضافه می‌شود و متوجه ویارونه حوری می‌شود و باهم درباره بچه صحبت می‌کنند.
ماهرخ، مصطفی‌ را قال گذاشته است که او از رشید ‌می‌خواهد این موضوع را به مسعود نگوید که با رسیدن مسعود تمام ماجرا را تعریف می‌کند.
همه در خانه حوریه خانم مشغول پخت و پز آش هستند که آرش نیز به آن‌جا می‌رود و کمکشان می‌کند و کوهیار نیز در اتاق خودش به همراه نگار درحال سابیدن کشک هستند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا