خلاصه داستان قسمت بیست و پنجم سریال باخانمان

سریال باخانمان به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی برزو نیک ‌نژاد برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شده است. این سریال هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پخش می شود که خلاصه داستان قسمت بیست و پنجم آن را در این پست می خوانید:

قسمت بیست و پنجم سریال باخانمان

همه در خانه نشسته اند درباره وضعیت پیش آمده صحبت می‌کنند که آرش می‌گوید او چندباری گوهر را تعقیب کرده بود و الان شوکه نشده است و هم چنان پای خاستگاری اش هست و گوهر را می‌خواهد.
ماهرخ سر قرار با مردی رفته است و درباره رابطه اش با مصطفی صحبت می‌کند که آن مرد از او می‌خواهد تنها او را تلکه کند و روی دلش خاک بریزد‌.
همه در خانه حوریه نشسته اند و درحال دیدن لباس های بچه کوهیار و نگار هستند و باهم گپ می‌زنند.
ناصر به خانه مصطفی‌خان رفته است و در استخر او مشغول شنا است و به او می گوید که تحت هیچ شرایطی ماجرای ازدواج دومش را به مسعود نگوید…
همه در خونه حوریه جمع هستند که محمدجواد با بچه هایش به آن‌جا می‌رود که باعث ذوق و خوشحالی همه می‌شود اما کوهیار قبل از داخل شدن او قایم می‌شود…
مهری‌خانم به سراغ مصطفی‌خان رفته است و به او می‌گوید که همه چیز را از ازدواج تا فرزند خواندگی مسعود می‌داند و دیگر با ازدواج آن‌ها موافق نیست و قصد دارد سمانه را به پسر برادرش بدهد.
آرش و گوهر در دانشگاه باهم مشغول صحبت هستند و آرش می‌گوید که خواهرش ملودی به ایران برگشته است که فیلمش را باهم تماشا می‌کنند.
بچه های محمدجواد درحال بازی با یکدیگر هستند و که متوجه نبودن حسین می‌شوند و به دنبالش که می‌روند او خبر از دیدن کوهیار می‌دهد منتها هیچ‌کس حرفش را باور نمی‌کند و به داخل‌ می‌روند.
گوهر با مسعود تماس می‌گیرد و خبر از آمدن ملودی می‌دهد و باهم تصمیم می‌گیرند تا سه تایی با آرش به آن‌جا بروند که در ابتدا باهم درگیر می‌شوند و بادیگارد ها آرش را با خودشان می‌برند که ملودی از خانه بیرون می‌آید و جلوی آن‌ها را می‌گیرد و باهم به داخل خانه می‌روند…

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا