خلاصه داستان قسمت بیست و چهارم سریال باخانمان

سریال باخانمان به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی برزو نیک ‌نژاد برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شده است. این سریال هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پخش می شود که خلاصه داستان قسمت بیست و چهارم آن را در این پست می خوانید:

قسمت بیست و چهارم سریال باخانمان

محمدجواد یا همان هادی به همراه پدرش به خانه شان رفتند و دور هم نشسته اند و صحبت می‌کنند و از زندگی شخصی هم می‌پرسند که محمدجواد می‌گوید درگیر پرونده کلاهبرداری است که از حرف هایش متوجه می‌شوند که همان پرونده کوهیار است.
مهری که همچنان فکرش درگیر ماهرخ است با سمانه به سمت خانه او رفته است و برای یکی از کسبه های محل فیلم بازی می‌کند تا با کمک او سر از کار رفت و آمدهای مصطفی‌خان به خانه ماهرخ خانم دربیاورد.
محمدجواد بلاخره بعد از گذشت مدت زمان زیادی از آ‌ن‌جا رفت و کوهیار و نگار توانستند از اتاق بیرون بیایند و آن‌ها پیش خودشان تصمیم گرفتند که به او چیزی نگویند.
گوهر به هم ریخته از شرایطی که دارد با مادرش صحبت می‌کند که او می‌گوید نمی‌دانم‌چه کمکی بکنم و او را تنها می‌گذارد که او تصمیمش را عملی می‌کند و به آرش پیام می‌دهد و با او قرار می‌گذارد.
حوریه و نگار به خانه طلعت رفته اند تا او برای بچه کوهیار و نگار لباس بدوزد.
آرش و گوهر باهم به سرقرار رفته‌اند و کاوه که نیز از طرف گوهر در جریان است و دعوت شده است به آن‌جا می‌رود و بدون حضور گوهر با او صحبت می‌کند از آرش که خیالش راحت می‌شود و وصلتشان را به آن‌ها تبریک می‌گوید.
مسعود به سراغ محمدجواد رفته است تا او را راضی کند که بچه هایش را به خانه مادرشان ببرد تا او قبل از پیشرفت بیماری اش بتواند نوه هایش را ببیند.
گوهر، آرش را به خانه واقعی شان می‌برد تا همه چیز را درباره آن‌ها بفهمد و ببیند که در ابتدا باعث شوکه شدن آرش می‌شود….

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا