خلاصه داستان قسمت بیست و یکم سریال روزهای ابدی

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت بیست و یکم سریال روزهای ابدی از شبکه یک سیما می خوانید، با ما همراه باشید: سریال روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری و به تهیه کنندگی محسن علی اکبری ساخته شده است و هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت بیست و یکم سریال روزهای ابدی

خبرنگار فرانسوی برای خوردن نوشیدنی الکلی به محیط هتل رفته است که با ممنوعیت مواجه می‌شود و با مردی که آن‌جا است مشغول صحبت می‌شود.
مهناز در دانشگاه درحال رفتن به سمت خوابگاه است که یکی از آن‌ها جلو مهناز را می‌گیرد و به او کتاب تحلیل مسعود رجوی را می‌دهد و او با خواندنش درگیر مسائل می‌شود و قصد می‌کند که خودش را به میتینگ آن‌ها برساند.
خبرنگار فرانسوی به دانشگاه تهران رفته است تا با یکی از رهبران فدائیان خلق مصاحبه کند و نظرات و حرف های او را ثبت و ضبط کند.
اعضای فدائیان خلق در خیابان ها مشغول صحبت با مردم و همراه کردن آن‌ها با خودشان هستند و عده ای نیز مخالف اند.
محبوبه دختری که مسئول زیرنظر داشتن مهدی است مشغول درس خواندن می‌باشد ‌که اول خواهرش ک بعد از آن مادرش ‌می‌آید و پس از تعریف جریانات شوهر خواهرش سعید با هم به سر سفره شام می‌روند.
سرخو به دیدار حاج آقا فدایی رفته است و درباره شخصی که در گروه کسانی که از تروریست های دکتر مطهری بودن سوال می‌پرسد و لا به لای حرف هایش دنبال اطلاعاتی از مهدی می‌باشد و در آخر دست خالی برمی‌گردد.
سرخو در محل کارش مشغول گوش کردن به صحبت های سرخو با مادر معشوقه اش افسانه می‌باشد…

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا