خلاصه داستان قسمت دهم سریال آقازاده | قسمت ۱۰ سریال آقازاده

در ادامه این مطلب چکیده ای از آنچه که در قسمت دهم سریال آقازاده رخ داده است را برای شما  گرد آورده ایم. سریال آقازاده در ژانر درام اجتماعی و سیاسی داستان یک آقازاده به نام نیما بحری امیر آقایی است که تخلفات اقتصادی مرتکب شده و یک مأمور به نام حامد تهرانی سینا مهراد که او هم یک آقازاده است، البته با خصوصیاتی کاملاً مخالف تلاش می‌کند تا دست نیما را رو کند.

قسمت دهم سریال آقازاده

در قسمت دهم سریال آقازاده دیدیم که:

زمان گذشته

نوذر همان چند روز اول که راضیه به تهران اومده بود و به مانلی تبدیل شده بود او را تعقیب میکرد تا اینکه یک روز باهاش تو یک مسافرخانه قرار میگذارد تا با هم صحبت کنند که ببیند میتواند او را از این کار منصرف کند یا نه وقتی با هم صحبت میکند راضیه بهش میگوید که طرز فکر ما با هم فرق داره و من میخوام موفق بشم دیگه من و تو باهم هیچ آینده ای نداریم و بهش یک چکی میدهد تا پی زندگیش برود بعد از رفتن او نوذر عصبی می شود. مانلی با تینا حرف می زند و بهش میگوید که از این کار خوشش نمیاد وبا آبروش بازی میشه ولی تینا بهش میگه که کاری نمیشه کرد دیگه.

فلش بک به زمان خواستگاری حامد از راضیه

حامد با یک کاسه آش به خانه راضیه می رود و راضیه بعد از تشکر از او بهش میگوید که تا کاسه رو میشورد به خانه اش برود و باهم صحبت کنند که حامد میگه ما هنوز محرم نیستیم نمیتونم بیام که با خوندن صیغه موقت وارد خانه می شود تا راضیه او را راضی کند که مراسم ازدواج را جلوتر بیاندازد. راضیه عصبانی می شود و با سارا حرف میزند و میگوید من چیکار کنم دارم به پسره علاقه مند میشم که سارا میگه یه کاری کن زودتر تموم بشه.

زمان حال

نیما با شهرام و وکیلش به مشهد میروند تا برای پروژه جدیدشون وام بگیرد و به افرادش میگوید تا اون زمین را آماده کنند تا وقتی برای سرکشی از بانک به اونجا می روند بتوانند وام را بگیرند. حامد و راضیه باهم خوب شدند و برای همین یک روز دیگر سفرشان را در مشهد تمدید می کنند. حامد میخواد پیش همون پیرمرد آشنا برود که قبلا برای مشورت پیشش رفته بود که ببیند با راضیه بماند یا نه که راضیه ازش میخواد باهم بروند که او هم قبول میکند و باهم آنجا می روند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا