خلاصه داستان قسمت دوم سریال ایلدا از شبکه یک

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت دوم سریال ایلدا را که در حال پخش از شبکه یک سیما می باشد را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که در ادامه می خوانید. سریال ایلدا با موضوع اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز و بوم و قصه ایستادگی و ایثار آن‌ها از سال‌ ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹ ساخته شده است.

قسمت دوم سریال ایلدا

در خلاصه قسمت دوم سریال ایل دا می خوانیم که: شیرزاد به ایرج می گوید قبل از رفتنم بیا یکم حرف بزنیم دست از این کارات بردار ۲تا طایفه رو به جون هم ننداز به خدا اگه ۱٪ می دونستم هاویر دلش با توعه خودم مراسمتون را می گردوندم ایرج می خندد و می گوید این همه حرف زدی که تهش برسی به این که من بکشم کنار به نفع تو؟ بزار خیالت را راحت کنم هاویر عروس این خونس و یک گلگله می آورد بهش نشان می دهد و می گوید رو این گلوله اسم خودم ایرج حک شده نمی خوام اسمی که روبروش نوشته می شود اسم تو باشه و شیرزاد می رود.

شیرزاد به پاسگاه می رود و مافوقش ۶ روز مرخصی بهش می دهد و می گوید برو چند روز بعد از عروسی هم خوش باش به ایرج هم محل نده هیچ کاری نمی تواند بکند فقط به خاطر برادرش است، که باهاش کاری ندارم وگرنه به جرم تهدید به قتل اونم مامور قانون تو همین حیاط به فلک می کشیدمش تا درس عبرت بشود.

ایرج به خانه برادرش می رود و درباره حلال خوری آن ها و حرام خوری خودش با او بحث و دعوا می کند و ماجرای هاویر را می گوید که باید عروسش بشود و بعد از دعوا می گوید دیگر پامو در این خانه نمی گذارم و می رود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا