خلاصه داستان قسمت سوم سریال باخانمان

سریال باخانمان به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی برزو نیک ‌نژاد برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شده است. این سریال هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پخش می شود که خلاصه داستان قسمت سوم آن را در این پست می خوانید:

قسمت سوم سریال باخانمان

مسعود به ملاقات پدرش رفت و زن بابای پنهانی او با فیلم بازی کردن از آن جا رفت و مسعود به پدرش گفت که تصمیم دارد مادر و پدر واقعی اش را پیدا کند و اطلاعاتی درباره کسی که از او، او را گرفته اند می‌گیرد…
مصطفی خان از بیمارستان مرخص شده است و به خانه آمده است و به مسعود می‌گوید می‌ترسم پدر و مادر واقعی ات را پیدا کنی و آن ها تو را از من بگیرند که او خیالش‌ را راحت می‌کند.
مسعود به سراغ یکی از دوستانش رفته است تا ماشینش را از او پس بگیرد که متوجه می‌شود او ماشینش را درب و داغون کرده است.
شوهر یکی از خانم هایی که آن‌جا کار می‌کند به دنبال دردسر برای مسعود است تا زنش را به خانه برگرداند.
مسعود در کارگاه مشغول راست و ریست کردن کارهایش می‌باشد تا به دنبال خانواده اش برود که کریم با او همراه می‌شود‌.
آن ها به حوالی جنوب تهران رفته و درحال پرس و جو برای پیدا کردن پدر مسعود که لقب منقار دارند، می‌باشد.
شخصی به اسم تیمور آمار به مسعود می‌گوید که آن کسی او دنبالش می‌گردد سال هاست از بازار رفته است و آخرین خبری که ازش دارد، در یک گاوداری مشغول کار شده بود و نگهبان آن‌جا است.
مسعود به همراه کریم به آدرسی که تیمور آمار داده است می‌روند که محل اوراق ماشین ها است که مسعود را مال خر فرض می‌کنند و شوهر خانمی که دنبال دردسر برای مسعود است او را تعقیب می‌کند و لو می‌دهد.
مسعود خبر نوید منقار را از آن ها می‌گیرد که می‌گویند او چند وقتی است به زندان رفته است و حالا حالا ها داخل است و بیرون بیا نیستند.
مسعود و کریم می‌روند که خلاف کارها متوجه می‌شوند آن ها را اشتباه گرفته اند و برای پس گرفتن وسایل به سراغشان می‌روند با دیدن پلیس ها فرار می‌کنند و آن‌ها گیر می‌افتند اما مال‌خرها پس از دستگیری سریعا اعتراف می‌کنند و آن‌ها به کمک آقای صبری آزاد می‌شوند اما ماشین مسعود را توقیف می‌کنند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا