خلاصه داستان قسمت سیزدهم سریال باخانمان

سریال باخانمان به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی برزو نیک ‌نژاد برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شده است. این سریال هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پخش می شود که خلاصه داستان قسمت سیزدهم آن را در این پست می خوانید:

قسمت سیزدهم سریال باخانمان

مسعود به همراه آقا ناصر به مطب قابله می‌روند و شروع به بحث با یکدیگر می‌کنند و مسعود قول می‌دهد که پیگیری کند تا برادر دو قلویش را پیدا کند‌ و با آرام شدن حوریه خانم، مسعود به سراغ مصطفی خان می‌رود تا با هم از بیمارستان به خانه بروند او ان‌جا می‌گوید که یک برادر دوقلو دارد و الان باید دنبالش بگردد.
مسعود برای پیدا کردن برادر دو قلویش به دیدن نوید منقار رفته است که او قیمت را افزایش داده است و بعد از کلی بحث سرانجام قبول می‌کند که اطلاعاتی به مسعود بدهد.
گوهر با مسعود تماس می‌گیرد تا از پدرش خبری بگیرد، منتها مسعود نیز بی خبر است اما قول می‌دهد که او را پیدا کند‌.
مسعود سراغ کریم می‌رود تا با او صحبت کند که متوجه می‌شود پدرش به آن‌جا رفته است و به دنبال او می‌رود و باهم به خانه می‌روند و گوهر می‌گوید که از دانشگاه بیرمنگام دعوتنامه گرفته است و می‌خواهد برای ادامه تحصیل به آن‌جا برود که باعث خوشحالی مادر و پدرش می‌شود.
مسعود و کریم باهم به سراغ آدرسی که نوید منقار داده است، می‌روند تا برادر دو قلویش را پیدا کند که به دلیل اتصال زنگ ها او را پیدا نمی‌کنند و درنهایت یکی از همسایه ها به او اطلاعاتی می‌دهد و می‌گوید پسری که دنبالش می‌گردند عیاش است و مادر و پدرش را به خانه سالمندان برده است.
زن دوم مصطفی خان به عنوان کارگر نطافتچی به خانه آن‌ها رفته است و در ابتدا با عصبانیت رشیدخان رو به رو می‌شود و در آخر قبول می‌کند که بماند و باهم کارهای خانه را انجام دهند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا