خلاصه داستان قسمت سی و دوم سریال روزهای ابدی

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت سی و دوم سریال روزهای ابدی از شبکه یک سیما می خوانید، با ما همراه باشید: سریال روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری و به تهیه کنندگی محسن علی اکبری ساخته شده است و هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت سی و دوم سریال روزهای ابدی

مهناز به همراه دوستانش به سینما رفته اند و بعد از اتمام فیلم در خیابان مشغول راه رفتن هستند که قاسم تعقیبشان می‌کند و در موقعیت مناسب جلویشان را می‌گیرد و می‌گوید که دست از سر شهره بردارند و کاری به کارش نداشته باشند.
مهدی پس از برگشتن از کردستان به خانه نادر می‌رود و آن‌جا باهم غذا می‌خورند و درباره اتفاقات پیش آمده و انگشتر نرگس صحبت می‌کنند.
مهناز خونه تیمی نیروهای خلق را لو داده است و با مهدی و یکی از نیروهای کمیته به آن‌جا رفته اند تا بتوانند طبق حرف های شهره او را از وضعیتی که در آن گیر کرده است نجات دهد که همان زمان شهره را با چشم های بسته از خانه سوار ماشین می‌کنند و مهدی برای این‌که در عملیات برای مهناز اتفاقی نیوفتد او را از ماشین پیاده می‌کند و خودشان می‌روند.
شهره را به داخل خانه ای ‌می‌برند و آ‌ن‌ها نیز بیرون متوجه جای آن‌ها می‌شوند که ماشین کمیته آن‌ها را دستگیر می‌کند و با خودش می‌برد.
شهره در زندان نیروی فداییان خلق زندانی شده است که یکی از فرمانده های آن‌ها به سراغش می‌رود و با خواندن مطلبی در دفترچه اش او را بازخواست می‌کند و باهم صحبت می‌کنند.
آن‌ها جلسه ای گذاشته اند و درحال بررسی بستری شدن بکتاش در بیمارستان هستند.
پس از رفع سوءتفاهم های مهدی و یکی از نیروهای کمیته همه آن‌ها باهم بسیج ‌می‌شوند تا به آن‌جا بروند و سوژه شان را از دست ندهند که در حین ورود به خانه یکی از خانم های آن‌جا متوجه می‌شود با خبر کردن تمام نیروهایشان فرار می‌کنند که در طی عملیات تعدادیشان دستگیر می‌شوند‌ و بعد از گشتن کامل شهره را پیدا می‌کنند که او می‌گوید اگر با آن‌ها برود او را می‌کشند که یکی از نیروهای کمیته در اتاق را باز می‌کند و باهم می‌روند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا