خلاصه داستان قسمت سی و سوم سریال روزهای ابدی

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت سی و سوم سریال روزهای ابدی از شبکه یک سیما می خوانید، با ما همراه باشید: سریال روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری و به تهیه کنندگی محسن علی اکبری ساخته شده است و هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت سی و سوم سریال روزهای ابدی

همه در خانه پدر محبوبه جمع شده بودند و مشغول گوش دادن به سخنرانی های او بودند.
پرویز خرم پدر ثریا دوست مهناز به استانبول رفته است و با مجموعه ای آن‌جا درباره ایران و همکاری اش با سازمان سیا صحبت می‌کند.
ثریا و ناهید دوستان مهناز به دفتر دانشجویی رفته اند تا با مهدی صحبت کنند و او به آن‌ها می‌گوید که دلار های پدر ثریا تقلبی است و مربوط به دزدی از بانک نیست.
دختری که به عنوان دوست دختر همایون به خانه یکی از مستشار های آمریکایی رفته بود از او دستور می‌گیرد که در نقش خدمتکار باشد تا در قرار با پسران دکتر طالقانی عادی جلوه کند و آن‌ها بعد از مدتی می‌رسند و درباره پلمپ شدن یکی از انبار های وسایل آمریکایی ها صحبت می‌کنند و بعد از آن‌ به آن‌جا می‌روند و از آن‌ها می‌خواهد شرایطی را ترتیب دهند تا وسایلشان بدون گرفتاری در گمرک از ایران خارج شود.
بعد از آن‌جا او به سفارت آمریکا می‌رود و متوجه داستان دلار های تقلبی که پرویز با خودش به استانبول برده است می‌شود و باهم درباره راه‌حل درست تصمیم گیری می‌کنند.
پرویز خرم با تغییر قیافه به نام امیر به ایران برمی‌گردد و به هتل آریانا می‌رود.
ثریا و مادرش در خانه منتظر او هستند که تماس می‌گیرد و خبر می‌دهد که به هتل رفته است و همزمان آمریکایی ها در سازمانشان نیز مشغول شنود صدای آن‌ها هستند و ثریا نیز در نهایت تلفن را می‌گیرد و با او صحبت می‌کند و می‌گوید فضولی کرده است و فهمیده که دلار ها تقلبی است و در بین صحبت کردن هایشان دوستانش از راه می‌رسند و او با پدرش خداحافظی می‌کند.
هلنا دوست دختر سابق همایون با چندان پر از وسایلش به خانه مایکل برمی‌گردد و می‌گوید که منتظر رفتن است که باعث می‌شود بینشان دعوای بدی شکل بگیرد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
اوزرا
اوزرا
3 سال قبل

دلا خو کن به تنهایی ..که از تن ها بلا خیزد …سعادت آن کسی دارد.که از تن ها بگریزد..آیا تن مفرد.و تن ها جمع تن است؟؟تن.و تنها.هر کلمه ای تن داشته باشد.تورکی است.و تنها جمع تن نیست.تنها(خلوت)تنهالار(خلوتها)است……تن.تنها.تنبی(اتاق پذیرایی بزرگ).تن آب(طناب).تن ناز(طناز)تن ز(طنز).تندیر(تنور).تنومند.تن پرور .تن بل(تنبل).تن آور(تناور).تن باکو(بر وزن باکو.ماکو)تن آسا.تن بک(تنبک).تن بان.تنیده.تنبور.تنبوشال.تنتور(تن+تور.وهر کلمه ایی تور داشته باشد تورکی است.مثل سناتور.دیکتاتور.آداکتور).تن تنه.تنه.تندیس.ن درست.تنگ.تنگری

دکمه بازگشت به بالا