خلاصه داستان قسمت شانزدهم سریال آقازاده | قسمت ۱۶ سریال آقازاده

در ادامه این مطلب چکیده ای از آنچه که در قسمت شانزدهم سریال آقازاده رخ داده است را برای شما  گرد آورده ایم. سریال آقازاده در ژانر درام اجتماعی و سیاسی داستان یک آقازاده به نام نیما بحری امیر آقایی است که تخلفات اقتصادی مرتکب شده و یک مأمور به نام حامد تهرانی سینا مهراد که او هم یک آقازاده است، البته با خصوصیاتی کاملاً مخالف تلاش می‌کند تا دست نیما را رو کند.

در قسمت شانزدهم سریال آقازاده دیدیم که حامد و حاج رضا به شدت دنبال وثیقه هستند تا بتوانند راضیه را از زندان آزاد کنند ولی هر چقدر تلاش می کنند متوجه می شوند که چک های بیشتری با مبالغ بالاتر به دادگاه ارائه می شود.
حامد در ملاقاتی که با راضیه دارد به او قول می دهد که خیلی زود او را از زندان آزاد کند، راضیه اصلا حال خوبی ندارد و دائما در زندان مورد ضرب وشتم قرار می گیرد.

بلاخره با کلی تلاش راضیه از زندان آزاد می شود. تینا به دنبال راضیه می رود تا با هم به خانه نیما بحری بروند.
راضیه و نیما با هم درگیر می شوند و کارشون به بحث کشیده می شود، راضیه از نیما بحری می خواهد که دست از سر زندگی او و حامد بردارد اما نیما هر چی از دهنش در می آید به او می گوید و تحقیرش می کند. در جلسه ای که حامد با مقامات قضایی دارد آن جا با هم درباره زد وبند های نیما وارد مزاکره می شوند که چطور نیما بحری به دام بیاندازند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا