خلاصه داستان قسمت شانزدهم سریال روزهای ابدی

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت شانزدهم سریال روزهای ابدی از شبکه یک سیما می خوانید، با ما همراه باشید: سریال روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری و به تهیه کنندگی محسن علی اکبری ساخته شده است و هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت شانزدهم سریال روزهای ابدی

بکتاش و همراهانش در ستاد خلق ترکمن در حال تصمیم گیری برای اعلام آتش ‌بس هستند و فکر می‌کنند این اتفاق بهتر است. مهناز و مهدی در خیابان ها می‌چرخند که به در خانه ای می‌رسند که گویا از آشنا‌های مهدی است، او همان نرگس معشوقه نادر است.
مهدی و مهناز به داخل خانه می‌روند و در حیاط متوجه می‌شوند که در خانه آن‌ها بحث و دعوا است و شوهر نرگس آن‌ها را به خانه ای دیگر می‌فرستد و مهدی از آن‌ها جدا می‌شود تا خودش سر از شرایط و اوضاع درون شهر دربیاورد که تیراندازی نیروهای خلق شروع می‌شود و مهدی به سختی پس از گذشتن از مسیر سختی به نیروهای خودشان می‌رسد.
مهناز و نرگس از مسیر رودخانه خودشان را به خانه او می‌رسانند.
اعضای کمیته به همراه مهدی درحال تصمیم‌گیری برای شرایط پیش آمده هستند تا بهترین کار را برای مقابله با نیروهای خلق انجام دهند.
نرگس و مهناز پس از خوردن شام رخت خواب هایشان را پهن می‌کنند بخوابند که مهناز متوجه یک قاب عکس می‌شود و باهم سرصحبتشان باز می‌شود و بعد از مدتی گپ زدن می‌خوابند.
مهناز و نرگس برای خریدن نان به داخل شهر رفته اند که نیروهای خلق برای جذب جوانان ترکمن به آن‌جا رفته اند و یکی از آن‌ها با دیدن مهناز دو به شک می‌شود و آن‌ها از مسیر دیگری به خانه می‌روند و از آن‌جا حرف‌هایشان را گوش می‌دهند.
پسری که به مهناز شک کرده بود به در خانه ای که در آن مخفی شده است می‌رود و فکر می‌کند که او زودتر از همه دست به کار شده است و در راستای اهداف سازمان قدم برمی‌دارد و بعد مدتی از ‌گفتن حرف هایی از آن‌جا می‌رود.
نیروهای کمیته درحال پیشروی برای از پا درآوردن نیروهای خلق ترکمن هستند که با زدن حرف هایی میان خودشان عقب نشینی می‌کنند و به داخل یک خانه ای که سنگر نیروهای خلق بوده ورود می‌کنند و یکی از شکارچی هایی که با خود همراه کرده اند نیروهای خلق را می‌کشد تا مجبور به عقب نشینی شوند.
بخش CIA – سفارت آمریکا
آمریکایی ها درحال صحبت درباره وضعیت نیروهای خلق و کمیته اند و می‌خواهند وضعیت جوری پیش برود که همه چی به نفعشان تمام شود.
چند تن از نیروهای کمیته خانه ای پیدا می‌کنند که می‌توانند از آن‌جا کاملا به داخل ستاد خلق ترکمن دید داشته باشند و وضعیت را در دستشان بگیرند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا