خلاصه داستان قسمت شانزدهم سریال شرم

در این مطلب از سایت حدولیاب خلاصه داستان قسمت شانزدهم سریال شرم را می خوانید: این سریال یک ملودرام اجتماعی است که بخش زیادی از آن معمایی بوده و کم کم داستان آن بازگشایی می‌شود و برای پخش از شبکه سه سیما در فصل پاییز آماده می‌شود.

قسمت شانزدهم سریال شرم

حسام در زیرزمین خانه‌شان در حال گوش دادن به نوار کاست های ضبط شده پدرش می‌باشد و گویا دنبال چیزی می‌گردد که مادرش از راه می‌رسد و قضیه حرف زن مختاری را به مادرش می‌گوید و از خانه بیرون می‌زند.
عزیزآقا باز هم به سراغ مختاری رفته است و در خانه او کمین کرده تا او می‌آید بیرون جلوش را می‌گیرد و با او صحبت می‌کند و می‌گوید اگر دست از سر کار هایش و پوران برندارد زندگی اش را به باد می‌دهد و می‌گوید هرکاری می‌خواهد او انجام می‌دهد و اگر ادامه بدهد و با دیگران کاری داشته باشد او را لو می‌دهد که مختاری با تهدید او را وادار به سکوت می‌کند و عزیزآقا در خاطرات گذشته فرو می‌ رود.
بهزاد به پدرش می‌گوید که او هرکاری بخواهد می‌کند تا پدرش راضی شود و حالش خوب شود که پدرش او را دروغ‌گو خطاب می‌کند و می‌گوید مختاری آدم درست حسابی نیست و به خانه پوران خانم می‌رود و او درباره تهدید های مختاری به عزیزآقا می‌گوید که عزیزآقا می‌گوید همه چی زیر سر بهزاد است که لعیا از راه می‌رسد و باهم به داخل خانه می‌روند و پوران به لعیا می‌گوید که تا به حال هرکاری که کرده است برای او و ماهان بوده است.
حسام باز هم درحال گوش دادن به نوار کاست های پدرش است که یکی از آن ها بخشی از صحبت هایش با مختاری است و بعدی مخاطبش پسرش است که می‌گوید سر شراکت و رفاقت با مختاری همه زندگی اش را باخته است.
به محض اینکه حسام از خانه خارج می‌شود مادرش با شخصی تماس می‌گیرد و می‌گوید منتظر او است و هر وقت بخواهد می‌تواند به آن جا برود.
مختاری به دیدن پسرش می‌رود و می‌گوید دست از سر کارهایش بردارد و مدارکش را آماده کند و برایش وکیلش بفرستد تا بتواند به دانشگاهی که می‌خواهد برود، مریم همسر سابق مختاری درحال نقاشی کشیدن است که او به آن جا می‌رود تا درباره پسرشان باهم صحبت کنند و او می‌گوید باید رضایت بدهد تا نیما برود و به داخل خانه می‌رود و با او جر و بحث می‌کند که مریم می‌گوید فیلمی‌ که سر صابر را زیر آب کردی رو دارم که باعث خشم و عصبانیت مختاری می‌شود و شروع به بهم ریختن خانه می‌کند تا فیلم هایی که مریم از او دارد را پیدا کند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا