خلاصه داستان قسمت نوزدهم سریال باخانمان

سریال باخانمان به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی برزو نیک ‌نژاد برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شده است. این سریال هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پخش می شود که خلاصه داستان قسمت نوزدهم آن را در این پست می خوانید:

قسمت نوزدهم سریال باخانمان

گوهر و حوریه خانم به خانه طلعت خانم رفته اند تا سایز هایشان را بگیرد و باهم درباره مراسم خاستگاری صحبت می‌کنند.
محمدجواد همان هادی با همسر و فرزندانش بیرون رفته است و همسرش از او می‌خواهد که از کارش استعفا دهد و دنبال کار دیگری برود.
مسعود و کریم برای پیدا کردن ملودی به دفترش رفته اند تا با او صحبت کنند که با جای خالی او مواجه می‌شوند و برایش پیغام می‌گذارند.
نگار و ناصر در خانه برای خاستگاری گوهر ماسک گذاشته اند و درحال آماده شدن هستند که ناصر به گوهر قول می‌دهد که تا عروسی او اعتیادش را کنار بگذارد.
مصطفی‌خان به همراه مسعود باهم به حجره رفته اند که کوهیار و ناصرخان با فضاحت به آن‌جا می‌روند که باعث شوکه شدن آن‌ها می‌شود.
مهری خانم باز هم ماهرخ را برای تمیزکاری به خانه اش برده است و ‌با حرف هایش سعی دارد واکنش های او را ببینند که راه به جایی نمی‌برد.
ناصر در حجره مصطفی‌خان با او صحبت می‌کند و حرف ها را به سمت خاستگاری گوهر می‌کشاند تا بتوانند مراسم را آن‌جا برگزار کنند.
حوریه و نگار و گوهر باهم در خانه نشسته اند، سبزی پاک می‌کنند و درباره مراسم ازدواج او صحبت می‌کنند.
مصطفی‌خان موافقت خودش را برای انجام مراسم خاستگاری در خانه اش اعلام می‌کند و همه آن‌ها باهم به آن‌جا می‌روند و گوهر شروع به تمرین چایی دادن می‌کند و در آخر حرف هایشان به خرید جهیزیه و مهریه می‌رسد.
گوهر با مردی تماس می‌گیرد و با عزیزم خطاب کردن او قرار می‌گذارد تا ببینتش…

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا