خلاصه داستان قسمت هجدهم سریال باخانمان

سریال باخانمان به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی برزو نیک ‌نژاد برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شده است. این سریال هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پخش می شود که خلاصه داستان قسمت هجدهم آن را در این پست می خوانید:

قسمت هجدهم سریال باخانمان

ناصر به همراه کوهیار و عروسش درحال تماشای فیلم هندی هستند که حوری خانم از راه می‌رسد و متلک هایش را بار ناصرخان می‌کند و او عصبانی می‌شود و به خاطر پرو نشدن پسر و عروسش تلویزیون را خاموش می‌کند.
گوهر به خانه آمده است که پدر و مادرش متوجه حال زار و پکر او می‌شوند و باهم درباره او صحبت می‌کنند.
مهری خانم به خاطر ازدواج دوباره مصطفی‌خان به سمانه می‌گوید که باید قید ازدواج با مسعود را بزند و فکر او را از سرش بیرون کند.
گوهر به مادرش قضیه خاستگاری را می‌گوید که باعث خوشحالی و شادی خانواده اش می‌شوند.
کوهیار می‌گوید بهتر است که مراسم خاستگاری را جای دیگری برگزار کنند تا خانواده پسر از دیدن این شرایط فرار نکنند.
مسعود با پیدا کردن سرنخی از خواهر گمشدشان هدا که حالا با نام ملودی فضلی زندگی می‌کند به سراغ خانواده اش رفته است و دور هم عکس ها و فیلم های او را می‌بینند.
ناصر به مسعود می‌گوید که برای گوهر خاستگار آمده است و از او می‌خواهد حواسش را بهتر از همیشه به او جمع کند و اگر می‌شود مراسم را در خانه مصطفی‌خان برگزار کنند.
سمانه و مهری با مسعود تماس می‌گیرند تا از زیر زبونش حرف بکشند و بفهمند که آیا از ماجرای ازدواج پدرش خبر دارد یا نه که می‌فهمند روح مسعود هم خبر ندارد.
حوریه خانم که دل تو دلش نیست با گوهر به سراغ هادی می‌روند و در کلانتری با او صحبت می‌کنند و به خانه همسایه شان طلعت خانم می‌روند تا لباس های خاستگاری گوهر را آماده کنند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا