خلاصه داستان قسمت هجدهم سریال روزهای ابدی

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت هجدهم سریال روزهای ابدی از شبکه یک سیما می خوانید، با ما همراه باشید: سریال روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری و به تهیه کنندگی محسن علی اکبری ساخته شده است و هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت هجدهم سریال روزهای ابدی

آمریکایی ها در محل زندگی‌شان درحال تفریح می‌باشند که متوجه می‌شوند، خبرنگار اعزامیشان به گنبد برگشته است و آن‌ها درباره شرایط آن‌جا صحبت ‌می‌کنند.
مهدی و نادر به هتلی رفته اند و از دور رفت و آند آن‌جا را زیر نظر دارند که با دیدن شخص موردنظرشان او را به تیم عملیاتی واگذار می‌کنند و خودشان می‌روند.
باغ میهمانی های سفارت
آمریکایی ها مهمانی گرفته اند و در آن‌جا باهم مشغول صحبت درباره وضعیتشان در ایران و اتفاقات بین نیروهای انقلابی و نیروهای فداییان خلق می‌باشند.
عده از کمیته ای ها به یک خانه اشرافی ورود کرده اند و آن‌جا را تفتیش می‌کنند و تعدادی دیگر از آن‌ها به باغ میهمانی سفارت رفته اند و می‌گویند که آن‌جا پر از دیپلمات های آمریکایی است که از قضا خادم، شخصی که دنبالش هستند نیز آن‌جا است منتها دستور می‌گیرند که به عقب برگردند و قبل از خروج کاملشان آمریکایی ها متوجه حضور آن‌ها می‌شوند و در تکاپو می‌افتند.
سفیر آمریکا طبق درخواست اعضای کاخ سفید به کشورش بازمی‌گردد و ناراحت است.
مهدی به خانه ی اشرافی رفته است که متوجه می‌شود آن‌جا برای یکی از تیمسار های قبل انقلاب می‌باشد و آن‌جا درباره مسائل شخصی یکدیگر صحبت می‌کنند و روزهای زندان و شکنجه هایشان را مرور می‌کنند و درباره بکتاش و نیروهای خلق صحبت می‌کنند.
مهدی در خانه راه می‌رود که تابلویی توجهش را جلب می‌کند و مهدی با خریداری صحبت می‌کند که می‌فهمد آن‌ تابلو میراث خانوادگی است و خریدار مادر صاحب عکس می‌باشد از روابط پنهانی آن‌ مرد می‌شود فهمید که آن‌ها تمام کارهای فروش تابلو را برای سردرآوردن از افکار مهدی است و او همان دختری است که در ماجراهای قبل انقلاب مهدی او و پدرش را از چنگ ژاندارم ها فراری داد‌.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا