خلاصه داستان قسمت هفتم سریال آقازاده | قسمت ۷ سریال آقازاده

در ادامه این مطلب چکیده ای از آنچه که در قسمت هفتم سریال آقازاده رخ داده است را برای شما  گرد آورده ایم. سریال آقازاده در ژانر درام اجتماعی و سیاسی داستان یک آقازاده به نام نیما بحری امیر آقایی است که تخلفات اقتصادی مرتکب شده و یک مأمور به نام حامد تهرانی سینا مهراد که او هم یک آقازاده است، البته با خصوصیاتی کاملاً مخالف تلاش می‌کند تا دست نیما را رو کند.

قسمت هفتم سریال آقازاده

در قسمت هفتم سریال آقازاده دیدیم که مادر حامد به خانه راضیه می رود تا او را برای حامد خواستگاری کند، راضیه از یک طرف به نیما خبر می دهد و از طرفی به مادربزرگش زنگ می زند و بهش می گوید که به تهران بیاید برای مراسم خواستگاری. مادربزرگ راضیه ابتدا باور نمی کند که او آن قدر عوض شده باشد اما با دیدن خانواده حامد دلش قرص می شود که راضیه انتخاب درستی کرده است و خیالش از بابت خوشبختیش راحت می شود.

در مشهد راضیه به حامد می گوید که چگونه برایش دام پهن کرده و این حامد را دچار چالشی جدی می کند. در این قسمت هفتم آقازاده بیشتر به سکانس های مشهد مقدس گذشت و اینکه مراسم خواستگاری توسط خانواده حامد چگونه انجام شد. در این قسمت صحبت های دوطرفه حامد و راضیه در شب خواستگاری دیدنی است. سکانس پایانی حامد و راضیه در حرم مطهر امام رضا (ع) هم حزن انگیز و با صدای زیبای زند وکیلی خواننده محبوب دیدنی تر شد . در این قسمت راضیه به حامد می گوید از گذشته خود پشیمان است و الان عاشق حامد شده و درخواست بخشش از طرف حامد دارد. حامد هم مستاصل مانده و در مشهد پیش یک حکیمی می رود تا راه را به وی نشان دهد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا