خلاصه داستان قسمت هفتم سریال باخانمان

سریال باخانمان به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی برزو نیک ‌نژاد برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شده است. این سریال هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پخش می شود که خلاصه داستان قسمت هفتم آن را در این پست می خوانید:

قسمت هفتم سریال باخانمان

فرخ، یوسف را به داخل کارگاه مسعود می‌فرستد تا از خانم نعیمی آدرس دندان پزشکی دختر عموی مسعود را بگیرد، منتها زن سابق او ماجرا را می‌فهمد و با پیجاندن گوش یوسف او را از خانه بیرون می‌کند.
مسعود به همراه حوریه خانم مادرش و گوهر خواهرش در حال تماشای آلبوم بچگی ها هستند و مسعود درباره گم شدن هادی و هدا سوال می‌پرسد که می‌گوید هرچقدر تلاش و پیگیری کردیم پیدا نشدند.
صاحب خانه ناصر قفل خانه را عوض کرده است و به او می‌گوید دیگر جایی آن‌جا ندارد و باید از آن ‌خانه برود و او را راه نمی‌دهد.
ناصر با مسعود تماس می‌گیرد و می‌گوید هرچه سریع تر خودش را به دم خانه مادرش برساند.
مسعود به دنبال پدرش می‌رود و از رستوران کریم برای او غذا می‌گیرد. حوریه خانم با یه کاسه پفیلا به سراغ دخترش گوهر می‌رود تا با او صحبت کند درباره ازدواج او و مسعود صحبت می‌کند و می‌گوید تا آخر عمرش درس بخواند و با ازدواج کردنش او را تنها نگذارد.
مسعود، ناصر را به کارگاه می‌برد تا او شب را آن ‌جا بگذراند و بتواند استراحت کند‌.
مسعود به خانه می‌رود که رشیدخان می‌گوید بالا است و مهری و سمانه نیز به دیدنش رفته اند و با دیدن مسعود سعی می‌کنند با کلمه عروسک او را تیکه باران کنند و سمانه در آخر از او می‌خواهد که باهم خصوصی صحبت کنند و از او می‌پرسد که علت رفتار های این مدتش چیست و او می‌گوید بعدا باهم صحبت می‌کنیم.
ناصر که موادش را زده است در کارگاه می‌چرخد و برای دخترش از آن‌جا فرش برمی‌دارد تا جهدزش جور شود.
فرخ به همراه تپلی به کارگاه مسعود رفته اند تا آن‌جا را آتیش بزنند که ناصر متوجه سر و صدایی می‌شود اما فکر می‌کند که گربه هست و به سراغ بساطش می‌رود که فرخ و تپلی او را از پشت می‌زنند و بعد از آن فرار می‌کنند.
مسعود در حال بردن مصطفی‌خان به بیمارستان می‌باشد که خانم نعیمی از کارگاه با او تماس می‌گیرد و می‌گوید که آن‌جا را دزد زده است و مسعود پدرش را به رشیدخان می‌سپارد و خودش به کارگاه می‌رود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا