خلاصه داستان قسمت هفدهم سریال آقازاده | قسمت ۱۷ سریال آقازاده

در ادامه این مطلب چکیده ای از آنچه که در قسمت هفدهم سریال آقازاده رخ داده است را برای شما  گرد آورده ایم. سریال آقازاده در ژانر درام اجتماعی و سیاسی داستان یک آقازاده به نام نیما بحری امیر آقایی است که تخلفات اقتصادی مرتکب شده و یک مأمور به نام حامد تهرانی سینا مهراد که او هم یک آقازاده است، البته با خصوصیاتی کاملاً مخالف تلاش می‌کند تا دست نیما را رو کند.

قسمت هفدهم سریال آقازاده

در قسمت هفدهم سریال آقازاده دیدیم که راضیه از زندان آزاد شد و پس از دیدن نیما بحری به خانه برگشت، ولی هنوز پر از ترس و اضطراب ترس از دست رفتن آبروی خودش وحاج رضا است، ولی حامد به می گوید که این راهی که رفتند دیگر پایانی ندارد و باید تا تهش بایستند.

نیما بحری که بد زخمی از حامد خورده است، تهدیدش رو عملی کرد و تمام فیلم و عکس های راضیه را پخش کرد. حالا تمام گذشته زشت و کریه راضیه به عنوان عروس حاج رضا پخش می شود. همه از بی آبرویی عروس حاج رضا حرف می زنند.

خبر به گوش شریفه رسید که عروسش چه گذشته سیاه و بدی داشته است. او راضیه را تهدید کرد که باید گورش را گم کند و برود… حاج رضا و حامد کلی حرف زدند که حالا که کار به اینجا رسیده است، چیزی برای از دست دادن ندارند و باید تا پای پایین کشیدن نیما بحری و همدستاش بروند.

خبر به گوش دکتر، بابای نیما می رسد که پسرش چه گندی زده است. وقتی با نیما حرف می زند نیما منکر می شود، حاج حسن وکیل نیما رو احضار می کند و به او می گوید که اگه نیما دست از کار هایش برندارد کار به جای باریک کشیده می شود و برای هیچ کدامشان عواقب خوبی ندارد ….

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا